10% הנחה על כל מחלקת שתילה, זריעה וטיפול בגינה! קוד קופון GINA10 | לחצו לקולקציה

12

ימים

12

שעות

12

דקות

12

שניות

המבצע נגמר

חומר נגד נמלים

34 מוצרים

    נמלים יכולות להימצא בחוץ וגם בבית. אם הבית יהיה תחת מתקפה של נמלים, יתכן שירבצו במטבח, בחדרי השינה, בארון הבגדים ולהיות מטרד בכל מקום. הנמלים מתייגות אותנו בסמל סטטוס של חוסר ניקיון בבית אבל גם יכולות ליצור נזק ממשי בשל הבאת אבק אלרגני ומחלות. מלבד אלו, נמלים שבאות במגע עם מזון יכולות להוציא את התיאבון, ואף לגרום למעין "חרדה" בכל פעם שנסתכל על צלחת האוכל מהחשש למצוא בה נמלה. איכס!

    על נמלים, ועל הנזק שהן עלולות לגרום

    • מזון: נמלים אוהבות לאכול כל דבר, כולל מזון מוצק, נוזלי ואפילו אשפה. על כן, הן עלולות לפלוש למזווה, לארונות אחסון וממש לחבל במזון שאנחנו מאכסנים בבית.
    • חפצים: נמלים עלולות להזיק לחפצים בבית שלכם על ידי אכילתם או על ידי חפירה בתוכם. הן יכולות גם להעביר מחלות לחפצים שלנו, מה שעלול לגרום לזיהום.
    • סביבה: נמלים עלולות לפגוע בסביבה על ידי אכילת צמחים וחרקים. בנוסף, הן יכולות גם להעביר מחלות לבעלי חיים ולצמחים.

    כל כמה זמן עליכם לבצע הדברה כדי לשמור על הבית נקי מנמלים?

    תדירות ההדברה נגד נמלים תלויה במספר גורמים:

    • סוג הנמלים: ישנם סוגים רבים של נמלים, וחלקן עמידות יותר להדברה מאחרות, ולכן נצטרך קודם כל לבצע הערכת מצב של הנזק בבית.
    • הסביבה: אם אתם גרים באיזור עם מזג אוויר חם ולח, סביר להניח שתצטרכו להתמודד עם מטרד הנמלים ולבצע הדברות בתדירות גבוהה יותר!
    • הרגלי ניקיון: אם אתם מנקים את הבית שלכם בקביעות, סביר שתצטרכו לבצע הדברה בתדירות נמוכה יותר.

    אם ניקח בחשבון שאתם בסה"כ מסודרים, נקיים וגרים בישראל (מבחינת האקלים), אז תדירות סבירה להדברה או פיזור של חומר נגד נמלים תהיה בערך כל 4 חודשים.

    סוגי חומרים להדברת נמלים

    אנו בצור מרקט מבינים שאין חומר הדברה אחד שיעבוד באופן יעיל עבור כולם. זו הסיבה שאנו מחזיקים במגוון חומרים נגד נמלים, כאשר כל אחד מחומרים אלה שונה במקצת ומתאים לסוג והיקף הדברה שונים. הנה כמה מהחומרים נגד נמלים שאנו ממליצים לעשות בהם שימוש בהימצא נמלים בביתכם:

    קוטל מזיקים גרגרי

    קוטל מזיקים גרגרי הוא חומר הדברה שניתן לפזר על הרצפה או על המשטחים שבהם הנמלים נמצאות. הנמלים אוכלות את החומר והוא הורג אותן.

    פיתיון ג'ל

    פיתיון ג'ל הוא חומר הדברה בצורת ג'ל שמניחים על רצפת הבית / באיזורים בהם הופיעו הנמלים. הנמלים אוכלות את הג'ל, לוקחות אותו בחזרה אל הקן, שם הוא הורג את כל הנמלים.

    ברקן אורגני להדברת נמלים

    ברקן אורגני להדברת נמלים הוא חומר הדברה טבעי. הברקן מורכב מחומרים כמו חומץ, סודה לשתייה וקפה. הברקן הורג את הנמלים וגם דוחה אותן, וכל זאת ללא זיהום של האדמה.

    האם חומר נגד נמלים עלול להיות מסוכן לבני אדם או חיות?

    כן, הדברה ביתית עלולה להיות מסוכנת לבני אדם או חיות. חשוב לקרוא את הוראות השימוש של חומרי ההדברה בהם אתם משתמשים טרם השימוש עצמו. אם יש לכם ילדים או חיות מחמד בבית, מומלץ מאוד להרחיק אותם ממקום ההדברה! יוצא מן הכלל הוא הברקן האורגני, אשר אינו מסוכן, והוא יהיה להיט לשימוש בבתים שבהם יש נשים בהריון, ילדים או חיות מחמד:

    חומרים לא מסוכנים נגד נמלים

    ישנן מספר שיטות להדברת נמלים שלא מסוכנות לנשים בהריון וילדים. להלן:

    • שימוש בחומרי הדברה טבעיים: ישנם מספר חומרים הדברה טבעיים שיעזרו להרחיק נמלים, כגון חומץ, סודה לשתייה וקפה (להלן, הברקן). חומרים אלו אינם מסוכנים לנשים בהריון וילדים, אך חשוב לקרוא את ההוראות לפני השימוש.
    • שימוש בשיטות הדברה מכניות: ישנן מספר שיטות הדברה מכניות שיעזרו להיפטר מנמלים, כגון שימוש ברשתות, מכסים ומלכודות. שיטות אלו אינן מסוכנות לנשים בהריון וילדים. תוכלו לקרוא עוד על מלכודת פיתיון לנמלים.
    • שימוש במדביר מקצועי: מדביר מקצועי יוכל להשתמש בחומרים הדברה שאינם מסוכנים לנשים בהריון וילדים. מן הסתם יהיה עליכם גם לאמר לו מראש שאנחנו צריכים הדברה ירוקה.

    כיצד נוכל להימנע מלכתחילה מפלישת נמלים?

    כדי למנוע פלישת נמלים לאיזורכם, עליכם לנקוט במספר פעולות:

    • נקו את המטבח ואת הבית לאחר כל שימוש במזון. ודאו שאתם מנקים את כל שאריות המזון מהשולחנות, מהרצפה ומהארונות.
    • השאירו את האוכל והפסולת במקום סגור. נמלים לא יכולות להיכנס לאוכל או לפסולת אם הם במקום סגור. לחצו כאן לכל כלי האחסון שלנו.
    • אטמו סדקים וחריצים בבית. נמלים יכולות להיכנס לבית דרך סדקים או חריצים קטנים. לכן, הקפידו לסתום סדקים או חריצים מהובילים לפנים המבנה.

    לסיכום, לפניכם טבלה עם הנקודות המרכזיות של המאמר:

    חומר נגד נמלים - כל מה שכדאי לדעת

    נמלים כמזיק

    נמלים הן מזיק נפוץ מאוד בישראל. הן יכולות להימצא בכל מקום - מצפון הארץ ועד לדרום, החל מהמטבח ועד לחדר השינה. הנמלים מזיקות בעיקר בגלל שהן מביאות אבק אלרגני ומשום שהן יכולות להעביר מחלות.

    כיצד נמלים עלולות לפגוע באורח החיים?

    נמלים עשויות לפגוע במזון, בחפצים ובסביבה. הן עלולות להעביר מחלות שונות כמו קדחת הלחים, זיהום עיניים ודלקת עור.

    מתי מומלץ להשתמש בחומר נגד נמלים?

    אם יש לכם מעט נמלים בבית, אתם יכולים לנסות להיפטר מהן בעצמכם בעזרת שיטות ביתיות כמו חומץ, סודה לשתייה או קפה. במידה ואתם מתמודדים עם מכת נמלים קשה, או אם השיטות הביתיות לא עבדו, יתכן שתצטרכו להשתמש בחומר נגד נמלים מסוג כלשהו.

    כמה זמן צריך לבצע הדברה כדי לשמור על הבית נקי מנמלים

    תלוי באקלים, בעונה, בניקיון השטח בכמות הנמלים שהבחנתם בהם (אם הבחנתם בהם). לאחר טיפול במכת נמלים, מומלץ לפזר חומר דוחה נמלים כל בערך 4 חודשים.

    סוגי חומרים להדברת נמלים

    ישנם סוגים רבים של חומרים נגד נמלים. צפו בקטלוג שלנו כדי להתוודע אליהם וליתרונות השונים של כל חומר. 

    קרא/י עוד...

    34 מוצרים