10% הנחה על כל מחלקת שתילה, זריעה וטיפול בגינה! קוד קופון GINA10 | לחצו לקולקציה

12

ימים

12

שעות

12

דקות

12

שניות

המבצע נגמר.

דחליל עורב עומד להרחקת יונים וציפורים, גודל עורב אמיתי, צבע שחור מלא, לתוצאה מרבית

צור מרקט | Zur Market מק"ט : 0742901950816
עורב להרחקת יונים לרכישה אונליין בצור מרקט
עורב להרחקת יונים לרכישה בצור מרקט

דחליל עורב עומד להרחקת יונים וציפורים, גודל עורב אמיתי, צבע שחור מלא, לתוצאה מרבית

צור מרקט | Zur Market מק"ט : 0742901950816
מחיר מקורי 19.00 ₪
/
  • תשלום מאובטח
  • משלוח מהיר עד הבית 29 ש"ח, משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
  • מגיעים לכל חלקי הארץ עד 3 ימי עסקים בלבד
  • עד 12 תשלומים ללא ריבית
  • במלאי, מוכן לאספקה מיידית :)

דחליל עורב עומד להרחקת יונים ועורבים, בגודל עורב אמיתי. דחליל דמוי עורב שחור להרחקת יונים. דמות עורב מאיים תגרום להם להיזהר ולהתרחק מהאזור. הפתרון להפחדת יונים לשטחים חיצונים גדולים, גגות מבני תעשייה, גגות משותפים ובתים פרטיים. העורב מגיע במראה גדול, טבעי ואמיתי. מתוכנן באופן שיהיה עמיד לתנאי חוץ וישתלב בצורה טבעית עם הנוף הישראלי.
כמו כן חשוב שיהיה בגודל טבעי ככל הניתן וידמה עורב אמיתי, כן תוכנן ויוצר במידות:
מהמקור לזנב כ-40 ס"מ, אורך יתד הנעיצה כ-32 ס"מ, רוחב הבטן כ-11 ס"מ,
רוחב הזנב כ-6 ס"מ, רוחב הראש כ-4 ס"מ, רוחב משטח הרגליים כ-13 ס"מ
וגובה משטח הרגליים כ-6 ס"מ.

דחליל עורב להרחקת יונים, האם זה עובד בכלל?
דחליל עורב להרחקת יונים בדמויות שונות כפתרון זול יחסית, פשוט ויעיל ברוב המקרים. קיימות מגוון בובות להרחקת יונים בדמויות שונות כמו דחליל עורב שחור, דחליל עורב אפור, דחליל שמדמה עורב מת ועוד. לאחר חקירה רבת שנים הבינו את היעילות של הבובות המדמות עופות דורסים כמו ינשוף, עיט, בז ואפילו עורב שהוא בעל כנף אגרסיבי לעומת היונה. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון של דחלילים להרחקת יונים ועורבים החל מהפשוטים ביותר ועד המתוחכמים. לדוגמא דחליל ינשוף להרחקת יונים עם ראש זז בעזרת הרוח ומדמה ינשוף אמיתי שהוא טורף בטבע וציפורים ויונים יעדיפו להתרחק ממנו. דחליל נוסף להרחקת יונים הוא ינשוף עם ראש זז, עיני לייזר ואפילו קול של ינשוף. חשוב לציין שמדובר בדרך הומאנית לחלוטין שמונעת שימוש ברעלים ומלכודות שפוגעות ביונים. העורב המלאכותי נמצא יעיל בהרבה מקרים ושיפר את התוצאות, כשמתקינים מספר עורבים או מספר ינשופים להרחקת יונים הפעולה בעצם מדמה להקה של העורבים או הינשופים מה שמשפר את ההרתעה.

המחיר של דחלילי עורב משתנה בין מוצר למוצר ומושפע מאיכות החומר, סוג הדחליל והתחכום שלו. דחלילים שהם פשוטים זולים יותר והדחלילים עם ראש זז קול ועיני לייזר יקרים יותר. כאשר מתקינים עורב להרחקת יונים או ינשוף להרחקה יונים חשוב מאד שההתקנה תהיה כך שהעורב המלאכותי יראה אמיתי גם בעיני בני האדם, ככה נקבל תוצאות טובות ביותר. דחליל העורב מגיע עם רגליים שאותם ניתן להדביק עם דבק סופר 7 או סיליקון. בין הרגליים לגוף יש מרווח שמאפשר תזוזה של העורב ככה שיראה אמיתי כמה שניתן. כמו כן מקבלים עם העורב מוט לנעיצה באדניות ובקרקע במקומות בהם יש צורך. העורב מתוכנן ככה שיהיה עמיד לתנאי חוץ וישתלב בצורה טבעית עם הנוף הישראלי.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

נצפו לאחרונה