טיפים להכנת דשן ממוצרים שיש לנו בבית

גם הצמח אוהב להתעורר עם קפה טוב על הבוקר?

סיימתם את הקפה ונהניתם ממנו? אנו ממליצים להשתמש בשאריות הקפה לדישון האדמה. יש כאלה שלא יקראו לזה דישון אבל בהחלט נשתמש במונחים הללו כי זה עוזר מאוד לאדמה ולמצע לפתח סביבה אורגנית ופעילה וכמובן יעזור לצמח לגדול. ההזנה הזאת טובה לכל צמחי הגן אבל פחות מומלצת לצמחים ביתיים כגון הסחלב. הקפה מעורר ומגביר את הצמיחה בכל סוגי הצמחים! ערבבו את שאריות הקפה השחור ואפילו קפסולות אספרסו עם מים והשקו את האדמה. לפולי הקפה ישנם יתרונות משמעותיים על הצמח - הוא מעלה את רמת החומציות לצמח ומספק לו חנקן. שימו לב, ניתן לזהות חוסר חנקן כאשר הצמח מתחיל להצהיב בחלקו התחתון. החנקן מעודד גם יצירת כלורופיל וגם חלבונים להתפתחות הצמח. האדמה תהיה מרוצה מאוד ממנת הקפה היומיות אשר תעניקו לה.

אוהבים פסטה?

מסתבר שגם הצמחים! לאחר הכנת הפסטה מצטברים במים עמילן וויטמינים אשר מזינים את הצמח ומעודדים גדילה מיטבית, אל תזרקו את המים האלה כי הם יעילים ונהדרים לצמחיםבפסטה מומלץ למהול ביחס של 1:4 (מים רגילים : מי בישול) ולדשן את הצמחים. במי הפסטה יש חומרים אורגניים נוספים, אשר מעלים את רמת החומציות הנדרשת באדמה. מומלץ להשתמש במי פסטה ללא מלח או שמן - על מנת להבטיח שהמים יהיו כמה שיותר נקיים. אחרי הכנת הפסטה תסננו את המים אחרי הבישול, חכו עד שיתקררו לגמרי ותכבדו את הצמחים שלכם גם בארוחת הזנה מושלמת לפריחה ממושכת. המינרלים האלה יחלחלו למים לאחר יממה, וייצרו דשן אורגני, ללא כימיקלים, שניתן להשתמש בו בגינה הפרטית שלכם.

אל תפצחו פיצוחים לבד

זה לא סוד שהאדמה זקוקה לחמצן. לכן, מומלץ לפזר על ובתוך האדמה שאריות פיצוחים כן, כן, כמו שקראתם, תוספת של שאריות הפיצוחים כמו פיסטוקים או גרעינים שחורים. מכיוון שהם תורמים לאוורור האדמה ומעודדים חדירת חמצן הישר לשורשים. סמכו עלינו, השאריות יהפכו את הצמח שלכם לבריא ושמח יותר. דשנים מעשירים את מצע הגידול במינרלים ומשפרים את צמיחת הגידול, ומספקים לצמחים חומרים מזינים אשר בלעדיהם הצמחים לא יוכלו לגדול ולהתפתח. ממש כשם שאנחנו צריכים מזון, מינרלים וויטמינים כך גם הצמחים. הדשן הזה הוא מצוין לצמחי המאכל, לירקות, צמחי התבלין, כל צמחי החצר וכל צמחי הבית, ואפילו עצי פרי.

ואם אחרי כל הטיפים בכל זאת החלטתם לקנות דשן ייעודי לצמח שלכם או דשן  אורגני איכותי, מוזמנים להציץ אצלנו בצור מרקט אונליין - לחצו כאן לכל המוצרים בקולקציית הדשנים