סוגי הדברה והרחקת חולדות ועכברים: מדריך הדברה אלקטרונית

הדברת והרחקת עכברים וחולדות: מדוע עדיפה ההדברה האלקטרונית?

סובלים מבעיית מכרסמים בבית או בחצר? כבר נשמעו אצלכם צרחות בסגנון “עכבר!! חולדה!! שמע ישראל! הצילו”? אם אמרתם כן או הנהנתם עם הראש, המידע הבא הוא במיוחד עבורכם: נכון להיום בתים רבים אשר סובלים מבעיות מכרסמים וחיות אחרות, בוחרים להשתמש במוצרי הדברה אלקטרוניים, השימוש במוצרים אלו הגיע גם למבני בתי עסק רבים ובעיקרם מחסני מזון ושטחים חקלאיים. רוב בני האדם רואים בחיות רבות כגון חולדות / עכברושים / מזיקים שמפרים את שלוותינו, גורמים ללחץ נפשי, ולפעולות פזיזות - ולכן באופן אוטומטי אנו פונים למדביר מקצועי, משתמשים במלכודות שונות, או להדברה באמצעות חומרים מסוכנים, ושימוש ברעלים שונים נגד החיות. אך חשוב לציין כי חומרי ההדברה מסוכנים לא רק לבעלי החיים, אלא גם לנו כבני אדם, ומסכנים את כדור הארץ היקר לנו מכל.

יתרונות ההדברה האלקטרונית להרחקת חולדות ועכברים

  • חסכוני - מוצרי ההדברה האלקטרונית עובדים על חשמל, מכיוון שמדובר על מכשירים שצורכים חשמל באופן קבוע, הם בנויים בצורה חסכונית בחשמל. (אם ממש חשוב לכם לדעת עובדתית, שימוש של שנה שלמה רצופה במכשיר יעלה בממוצע כ-₪30) האפקטיביות של מוצרי ההדברה האלקטרוניים הוא ארוך טווח וללא הוצאות כספיות נוספות (לעומת הדברה כימית אשר תצטרכו לחדש מדי חצי שנה). 

  • שימוש קל ונוח - מכשירי הדברה אלקטרונית לא מצריכים ממכם שום ידע מוקדם, כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט להציב את המכשיר במקום הרצוי, לחבר לחשמל ובאמצעות מתג קל להדליק את המכשיר ופעולת ההדברה נכנסת לפעולה.

  • ירוקה ואקולוגית - אם ההדברה היא למזיקי גינה או בע"ח אחרים באזור הגינה - יש סכנה לצמחייה ולעציצים בסביבה, לעומת ההדברה אלקטרונית שהיא ידידותית לסביבה, ירוקה ואקולוגית. מוצרי ההדברה האלקטרונית הם 100% הומאניים, ידידותיים לסביבה, לא פוגעים או מסכנים בבע"ח, לא מסכנים אותנו ואת ילדינו. יש לציין כי לכל יצור חי אפילו לחולדות יש משמעות רבה לכדור הארץ. אם נרצה להיפטר באופן מוחלט מהחולדות, זה עלול לגרום לפגיעה באיזון האקולוגי. 

  • מקל על עבודותינו - אם בחרתם בהדברה כימית, קחו בחשבון שיש לכם עבודה קשה מאוד, ראשית תצטרכו לפנות את הרהיטים הקרובים לקיר בביתכם, כמו כן תצטרכו לפנות את הבית למשך 8 שעות לפחות. בהדברת מכרסמים לדוגמא יש לקחת בחשבון שצריך גם לאסוף את הפגר. פעמים רבות חולדות נמצאות בתוך מחילות ומקומות שקשה להגיע אליהן ולא פעם יש צורך לפרק ולשבור קירות על מנת לפנות פגר חולדה.

  • סיבות נוספות - למשל מלכודת רגילה דורשת מאתנו לפתות את בעל החיים להגיע לאזור בו נמצאת המלכודת, לעומת הדברה אלקטרונית אשר מרחיקה אותם מביתנו באמצעות גלים אולטראסוניים.

הכירו את הברדלס - מכשיר אלקטרוני להרחקת חולדות ועכברים

אחד המכשירים הכי מומלצים בתחום ההדברה הוא הברדלס: מכשיר אולטרה-סוני אשר משדר גלי קול מחוץ לטווח השמיעה של בני האדם, גלי הקול משתנים אוטומטית ובאקראיות, למניעת ההתרגלות של החולדות לפעולות המכשיר. נטול רעלים וחומרים מזיקים, הומאני ואינו פוגע בחיות המחמד ובבעלי החיים. לפרטים נוספים על מכשיר הברדלס ורכישתו לחצו כאן.

אנו ממליצים עבורכם

בואו נדאג לבריאותנו, לבעלי החיים השונים ולכדור הארץ החשוב לנו מכל. אנו ממליצים עבורכם - תשכחו מחומרי הדברה כימיים ומסוכנים, הגיע הזמן לעבור למוצרים יעילים וחסכוניים אשר שעובדים לאורך זמן ממושך ודואגים לשמור על הבית שלנו מוגן.

לפרטים נוספים על מוצרים להדברה אלקטרונית ידידותית לסביבה בצור מרקט אונליין לחצו כאן.