חתרן אלקטרוני: מרחיק נחשים, חולדות, עכברים וחולד

המכשיר האולטימטיבי להדברה והרחקת מזיקים ונחשים

גינה או חצר ביתית הפכו לאזור המועדף עלינו בביתנו - ובצדק. הגינה מעניקה תחושה של שחרור, רוגע והצבע הירוק תורם לשלווה נפשית ולשדרוג העיצוב. כיף לארח בגינה משפחה וקרובים, לתת לילדים לשחק ולהשתולל, לשתול צמחים ועוד. אך יש המון סכנות שמגיעות מגינה / או חצר ובואו נודה באמת - כולנו חוששים מהם! נחשים, חולדות, עכברים, מכרסמים וחיות מסוכנות ומרתיעות נוספות אשר מאיימות עלינו ועל סביבתנו. אך יש לנו בצור מרקט אונליין פתרון מושלם בשבילכם - חתרן.

המכשיר האולטימטיבי: הכירו את החתרן

  • מכשיר ויברה - סוני להרחקת נחשים ומכרסמים לצמיתות! יתד המשדרת אותות רטט חזקים במיוחד (עד 40 מטר רדיוס) באמצעות 4 סוללות D. נטולי רעלים וחומרים מזיקים, 100% הומאני ואינו פוגע בבעלי חיים. החתרן עובד ע"י תנועות ויברסוניות, ותפעולו פשוט ביותר - בסך הכל לחבר סוללות ולתקוע את היתד באדמה. היתד מתאימה לשימוש בחממות, גינות פרי ותבלינים, חצרות ושימושים חקלאיים נוספים. החתרן עמיד בפני מים ומתאים לשימוש פנימי וחיצוני.

טיפ קטן איך להימנע מהגעת נחשים לאזורינו

הנחש מחפש מקום מסתור על מנת לשהות בו, לכן תדאגו לכך שבגינה או במרפסת שלכם אין לנחש מקום להסתתר. ברגע שהנחש יבין שאין לו איפה לחיות, הוא יעזוב את המקום ויחפש מקום שבו הוא יוכל להסתתר. אם יש לכם שטח בו הנחש יוכל לחפור ולהיכנס, מומלץ להשתמש בחתרן ירוק שירחיק את הנחשים מהאזור באמצעות הרטט.

חוששים כי מכרסמים שונים פלשו לביתכם?

אל דאגה יש מגוון פתרונות זה לבעיה הזאת. מלכודות ביתיות שונות, מרחיקים אלקטרונים לבית ועוד. לפרטים נוספים וצפייה במוצרים השונים בצור מרקט אונליין לחצו כאן. אם ברצונכם להכיר את המרחיקים האלקטרוניים לשאר בעלי החיים לחצו כאן.