ברבי לא היחידה עם גינת חלומות | כלי גינון ואביזרים לגינה לפי צבעים

גינת הפלאים המקסימה של ברבי כבשה את ליבם של ילדים ומבוגרים כאחד. הגינה של ברבי היא מקום קסום, מלא בצבעים וחיים. למרבה המזל, ברבי לא היחידה שיכולה ליהנות מגינת חלומות כזו! עם מגוון המוצרים וכלי הגינון הקיימים כיום, כולנו יכולים ליהנות מגינת חלומות משלנו. 

אז איך נוצרת גינת חלומות? המרכיב הראשון הוא כמובן הצבע. כלי גינון בצבעים עליזים כמו ורוד, צהוב, כחול, תכלת וסגול יהפכו כל פינה לקסומה יותר. בעזרת כלי גינון, אביזרים לגינה, צמחים, אדניות ואפילו מתקני השקיה בצבעים משמחים, תוכלו להפוך את הגינה שלכם למקום קסום, כמו מסיפור אגדה.

שלב נוסף הוא הוספת אלמנטים עיצוביים מיוחדים, כמו גמדוני גינה, שלטים, תאורה קסומה, פעמוני רוח, פסלוני חיות ועוד. אביזרי העיצוב יעניקו לגינה אווירה של עולם קסום. אפשר גם להוסיף צמחים ופרחים בעלי צבעים עזים וצורות שונות. עם מעט דמיון וכלים מתאימים, ניתן ליצור גינה קסומה וצבעונית.

גינת חלומות בצבע ורוד | כלי גינון וציוד גינה בצבע ורוד

הצבע הורוד, צבע הפנטזיה, יכול להפוך כל פינה ירוקה למקום קסום ומיוחד. אם תמיד חלמתם על גינת פרחים בורוד כמו זו של ברבי, או פשוט רוצים להוסיף קצת טאצ' אביבי - כלי הגינון והאביזרים הורודים יצרו בדיוק את האווירה המושלמת.  ניתן להוסיף גם פריטים קטנים ועדינים בגוון ורוד, אשר מוסיפים נגיעות של קסם. האפשרויות ליצירת גינה ורודה וחלומית הן אינסופיות!

כלי גינון בצבע ורוד, פקעות פרחים ורודים ועוד

גלגלת השקיה בעלת צינור באורך 10 מטר, אקדח השקיה ומחברים בצבע ורוד

אהבתן את גלגלת ההשקיה של ברבי כשהייתן ילדות? חשבתן איך זה היה לגדל גינה קסומה עם כלי גינון תואמים בורוד? עכשיו זה הזמן להגשים את החלום! גלגלת השקיה הורודה היא הדרך המושלמת להפוך את הגינה שלכן למקום קסום וחלומי. היא עשויה מפלסטיק איכותי בצבע ורוד סוכריה. היא כוללת צינור באורך 10 מטר, אקדח השקיה ומחברים. עם גלגלת ההשקיה הזו, תוכלו לשתול, להשקות ולטפח את הגינה שלכן בסטייל, והיא תהפוך את העבודה בגינה לחוויה מהנה. הגלגלת קלה במיוחד וניתנת להנחה על הקרקע, נשיאה, ותלייה בקלות רבה.

לפרטים נוספים ורכישה

אדנית מעקה איכותית במיוחד מפלסטיק בצבע ורוד

אדנית המעקה עשויה מפלסטיק איכותי, עמיד לאורך זמן. היא בעלת שתי דפנות צדדיות, המאפשרות לה להתלבש על המעקה בצורה אובלית. האדנית מגיעה עם ידיות בצדדים לתפיסה ונשיאה נוחה. בעזרת האדנית תוכלו להוסיף טאץ' של ורוד קסום לכל גינה או מרפסת, ולשתול את הפרחים האהובים עליכן, ללא חשש שהם יפלו. 

לפרטים נוספים ורכישה

פקעת אמריליס בלדונה איכותית ופוריה

האם אתם מחפשים דרך להוסיף טאץ' של ורוד קסום לגינה שלכם? עם פקעת אמריליס בלדונה, תוכלו לעשות זאת! פקעת אמריליס בלדונה, צמח בצלי אשר מוצאו בדרום אפריקה. פקעת זו פורחת בפרחים ורודים גדולים ויפהפיים, בצורת פעמונים בצבע ורוד. עמוד התפרחת באורך 40-50 ס"מ. התפרחת בת 5-10 פרחים גדולים ורודים וריחניים. הפרח הבודד דומה לפרח השושן.

לפרטים נוספים ורכישה

גלגלת השקיה ניידת לנשיאה 16.5 מטר עם אקדח מתכוונן ומחברים בצבע ורוד

גלגלת ההשקיה הזו היא לא רק כלי שימושי, היא גם פריט עיצוב נהדר. היא עשויה מפלסטיק איכותי בצבע ורוד סוכריה. היא נוחה לנשיאה, והיא כוללת צינור באורך 16.5 מטר, אקדח מתכוונן ומחברים. כך שתוכלו להשקות את הגינה שלכן בכיף ובקלות. הערכה מוכנה לשימוש להשקיית עציצים, מרפסות, גינות ושימוש חיצוני נוסף.

לפרטים נוספים ורכישה

כלי לחציר ואוכל לארנבים ומכרסמים, מפלסטיק חזק בעיצוב דקורטיבי - צבע ורוד

עם כלי זה, תוכלו להבטיח שהארנב שלכם יהיה מאושר ובריא, והמקום ישאר נקי ומסודר. כלי החציר והאוכל עשוי מפלסטיק חזק, עמיד לאורך זמן, ומגיע בצבע ורוד. הכלי כולל פתח גדול ורחב, המאפשר להכניס אוכל וחציר עבור הארנב או המכרסמים השונים. כלי האוכל משולב חציר ותערובת מוצקה. מאחורי רשת הפלסטיק הלבנה אנו ניתן להכניס חציר וכדומה, ובחלק התחתון ניתן לאחסן מזון מוצק יבש / רטוב. בגב הכלי ישנו כפתור הידוק למקרה ותרצו לתלות אותו בכלוב מיועד.

לפרטים נוספים ורכישה

מזלף / משפך השקיה 1.5 ליטר בורוד לגינה ולמרפסת

רוצים להשקות את הגינה שלכם או את העציצים במרפסת בסטייל ובקלות? בעזרת משפך השקיה בצבע ורוד תוכלו לעשות זאת! מזלף ההשקיה הזה הוא לא רק כלי שימושי, הוא גם פריט עיצובי מושלם לכל חובבי הצבע הורוד. הוא קל משקל וידידותי לשימוש. הוא כולל ידית אחיזה נוחה, המאפשרת לכם לשלוט בקלות בכמות המים. משפך ההשקיה הזה הוא מושלם לגינה, למרפסת או אפילו לבית. הוא יהפך את העבודה בגינה לחוויה מהנה ומזמינה.

לפרטים נוספים ורכישה

פקעות צבעוני ורוד / משונן איכותיות ופוריות

רוצים להוסיף צבע ורוד וקסום לגינה שלכם? עם פקעות צבעוני ורוד זה אפשרי! הפקעות הללו פורחות בפרחים ורודים גדולים ויפהפיים, בצורת פעמונים. פקעות צבעוני ורוד / משונן הן פקעות קלילות לטיפול. הן פורחות באביב, והן דורשות השקיה בינונית. הן יכולות לגדול בכל סוגי הקרקעות, והן עמידות בפני מזיקים ומחלות. עם פקעות הצבעוני, תוכלו להפוך את הגינה שלכן למקום חלומי ומושלם.

לפרטים נוספים ורכישה

מערכת גינה מודולרית לילדים בעלת תאי גידול 3 קומות בורוד

מערכת גינה זו היא דרך נהדרת עבור ילדים בכל הגילאים ללמוד על צמחים, זרעים, ואיך לגדל צמחים. היא כוללת תאי גידול בצבע ורוד וצבעים נוספים. עם מערכת גינה זו, הילדים שלכן יוכלו לגדל את הצמחים שלהם מההתחלה, מהזרעים ועד לפרחים הפורחים. הם ילמדו על סוגי צמחים שונים, על צורת הטיפול בצמחים, ועל החשיבות של הטבע. המערכת מגיעה עם תאי גידול שבהן אפשר לגדל:
צמחים, ירקות, פרחי נוי, סוקולנטים, עשבי תיבול ועוד.

לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן

גינה קסומה בצבע סגול | כלי גינון ואביזרי גינה בצבע סגול

תמיד חלמתם על גינה צבעונית, קסומה ומיוחדת? סגול הוא צבע של יופי, קסם ויצירתיות. הוא משדר תחושה של שמחה, רוגע ושלווה. גינה בצבע סגול היא מקום מושלם להירגע, להתאוורר וליהנות מהטבע. החל מאדניות, ועד לפקעות צבעוניות ומתקני האכלה לציפורים, תוכלו ליצור גינה קסומה בגווני סגול עמוק, שתהיה ייחודית רק לכם.

כלי גינון בצבע סגול, משפך השקיה סגול, אדנית מעקה סגולה, פקעות פרחים סגולות

אדנית מעקה איכותית מפלסטיק בצבע סגול

אדנית זו היא דרך נהדרת להוסיף צבע ורעננות לגינה או למרפסת. היא עשויה מפלסטיק איכותי, עמיד לאורך זמן. היא מגיעה בצבע סגול עז, המוסיף מראה של יוקרה לגינה או למרפסת שלכם. עם אדנית זו, תוכלו לגדל את הצמחים האהובים עליכן בצורה יפהפייה. היא קלילה ונוחה לשימוש, ואפשר לתלות אותה בקלות על המעקה שלכם. 

מעבר למוצר ופרטים נוספים

אדנית עצמון פלסטיק איכותית 58 ס"מ + תחתית בצבע סגול פוקסיה

אדנית איכותית מהסדרה הקלאסית. הסדרה משלבת בין מוצר חזק ואיכותי לבין רכות ונקיון עיצובי. האדנית מיוצרת ממשאבים טבעיים, בתוספת אחוזים גבוהים של חומרי הגנה מפני דהייה וחשיפה לקרני UV (קרני השמש). האדנית עמידה בתנאי מזג אויר קיצוניים, ואידיאלית לשימוש בבית ומחוצה לו. זו דרך נפלאה להוסיף צבע למרפסת או לגינה.

מעבר למוצר ופרטים נוספים

פקעת בן חצב יקניטוני איכותית ופוריה בצבע סגול

אוהבים פרחים בצבעים עזים ומרהיבים? בן חצב יקניטוני הוא צמח בצלי מרשים בצבע סגול עז, אשר בעזרתו תוכלו להפוך את הגינה שלכם למקום קסום וחלומי. הצמח של הפקעת פורח ובעל פרחים סגולים, בצורת פעמונים. פקעת בן חצב מבטיחה לכם פריחה מרהיבה בגוון סגול עמוק ועשיר. הפקעת קלה לטיפול, ויכולה לגדול בכל סוגי הקרקעות. הפקעת עמידה בפני מזיקים ומחלות ולא דורשת טיפול מיוחד. 

מעבר למוצר ופרטים נוספים

משפך / מזלף השקיה איכותי לגינה ולמרפסת בסגול

מזלף השקיה איכותי לגינה ולמרפסת עשוי פלסטיק קשיח. משפך מקצועי עמיד בפני טמפרטורות גבוהות וקרינת UV חזקה, מסייע להשקיה נכונה ופיזור מים באופן נכון. משפך ההשקיה האיכותי הזה יאפשר לכם להשקות את הצמחים בסטייל, בקלות ובדיוק רב. הוא לא רק כלי שימושי, הוא גם פריט עיצוב נהדר. הוא קל משקל וידידותי לשימוש, וכולל ידית אחיזה נוחה.

מעבר למוצר ופרטים נוספים

מרסס חשמלי 1 ליטר לעבודות גינון ועבודות הדברה בצבע סגול

האם אתן מחפשים דרך יעילה וקלילה לשמור על הגינה שלכם בריאה ויפה? אם כן, המרסס החשמלי  הוא הבחירה המושלמת עבורכם! יהפוך את עבודות הגינון לקלילות. המרסס החשמלי מאפשר ריסוס רציף ואחיד של תכשירי הדברה, דשן א מים בלחיצה קלה על כפתור. הצבע הסגול הבוהק יוסיף כיף והנאה לעבודות הגינון. המרסס עמיד, איכותי ויחזיק מעמד לזמן ארוך. הוא עובד באופן שקט מאוד, ללא רעשים חזקים מיותרים. אידיאלי עבור עבודות גינון ביתיות, כגון: דישון נוזלי, השקיית עציצים, השקיית אדניות וכו'.

מעבר למוצר ופרטים נוספים

מתקן האכלה לציפורים מזכוכית בסגול

אוהבים לצפות בציפורים? מתקן ההאכלה המעוצב מזכוכית מאפשר תצפית נהדרת על הציפורים הבאות לאכול מהמתקן. הזכוכית השקופה והחזקה שומרת על המזון יבש ונקי.עם מתקן האכלה זה, תוכלו להוסיף צבע וסטייל לגינה שלכם, מבלי לטרוח יותר מדי. הציפורים האהובות עליכם ייהנו ממקום נעים לאכול בו, וגם אתם תהנו לצפות בהם. ניתן לתלות את מתקן ההאכלה במרפסת, בחצר, בגג, ובגינה.

מעבר למוצר ופרטים נוספים

גינת קלאסית ואלגנטית בצבע תכלת | כלי גינון וציוד גינה בצבע תכלת

הגינה האלגנטית בגווני התכלת, חלמתם תמיד על גינה בסגנון קלאסי ואלגנטי? צור מרקט אונליין מציעים מגוון רחב של כלי גינה ואביזרים בגווני תכלת. תכלת הוא צבע של יופי, רוגע ושלווה. הוא משדר תחושה של מרחב, אור וקלילות. עם קצת תכנון ויצירתיות, תוכלו ליצור גינה קלאסית, עם אלמנטים מעוצבים בצבע תכלת שתהיה המקום האהוב עליכם בבית. 

כלי גינון ואביזרים לגינה בצבע תכלת וטורקיז

סינר פרחוני מעוצב רטרו סטייל לעבודה בגינה

סינר פרחוני מעוצב רטרו סטייל לעבודה בגינה, הדרך המושלמת לשמור על הלבוש שלכם נקי. הסינר הזה הוא לא רק יפהפה, הוא גם פרקטי מאוד. הוא עשוי מבד איכותי, עם הדפס פרחים יפהפה בסגנון רטרו. הוא כולל כיסים מרווחים (לאחסון נוח של כלי הגינון), והוא גם כולל רצועות מתכווננות להתאמה מושלמת. עם סינר זה, תוכלו לעבוד בגינה מבלי ללכלך את הבגדים שלכם. הוא גם יהיה תוספת אופנתית לכל פעילות בגינה. 

לעוד פרטים על המוצר

תיק עבודה פרחוני מעוצב רטרו סטייל לעבודה בגינה

תיק עבודה פרחוני מעוצב, הדרך המושלמת לשמור על כל הכלים שלכן מסודרים ונגישים. האם אתם מחפשים תיק עבודה מעוצב ושימושי לעבודה בגינה? אם כן, תיק עבודה פרחוני מעוצב רטרו סטייל הוא הבחירה המושלמת עבורכם! תיק זה הוא לא רק יפהפה, הוא גם פרקטי מאוד. הוא עשוי מבד איכותי, עם הדפס פרחים יפהפה בסגנון רטרו. הוא כולל מספר תאים לאחסון נוח של כלי הגינון. עם תיק זה, תוכלו לשמור על כל הכלים שלכן מסודרים ונגישים, כך שתוכלו לעבוד בגינה בצורה יעילה. הוא גם יהיה תוספת אופנתית לכל גינה.

לעוד פרטים על המוצר

כף שתילה פרחונית מעוצבת רטרו סטייל לעבודות הגינה

כף השתילה המעוצבת בדוגמת ורדים פרחוניים, הדרך המושלמת להפוך את עבודות הגינון שלכן לחוויה מהנה ואופנתית. כף שתילה זו היא לא רק שימושית, היא גם מעוצבת, עשויה ממתכת איכותית ובעלת ידית נוחה לאחיזה. עם כף שתילה זו, תוכלו לשתול את הצמחים שלכן בצורה קלה ומהנה. היא גם תהיה תוספת טרנדית ואופנתית לכל גינה.

לעוד פרטים על המוצר

חגורת עבודה לגינה רטרו סטייל פרחונית מעוצבת

חגורת העבודה לגינה, מושלמת לשמור על הכלים שלכן מסודרים ונגישים בסטייל. חגורה זו היא לא רק אופנתית, היא גם פרקטית מאוד. היא עשויה מבד איכותי, עם הדפס פרחים יפהפה בסגנון רטרו. היא כוללת מספר כיסים לאחסון כלים וחומרי גינון, והיא גם כוללת רצועות מתכווננות להתאמה מושלמת. עם חגורה זו, תוכלו לשמור על כל הכלים שלכן מסודרים ונגישים, כך שתוכלו לעבוד בגינה בצורה יעילה וחסכונית בזמן. היא גם תהיה תוספת אלגנטית וקלאסית לכל גינה.

לעוד פרטים על המוצר

כפפות עבודה לגינה בעיצוב אנגלי רטרו, עם הגנה מקסימלית

כפפות העבודה שיעניקו הגנה מרבית, מחפשים כפפות עבודה איכותיות לגינה שישלבו הגנה מיטבית עם סגנון ואלגנטיות? כפפות אלו עשויות מבד איכותי, עם הדפס פרחים יפהפה בסגנון רטרו. הן כוללות הגנה מקסימלית מקוצים וענפים דוקרים. עם כפפות אלו, תוכלו לעבוד בגינה בצורה בטוחה ונוחה, מבלי לחשוש לפגוע בידיים שלכם. הן גם יוסיפו סטייל לאאוטפיט שלכם!

לעוד פרטים על המוצר

אדנית פח מעוצבת רטרו סטייל פרחונית עם וו לתלייה

אדנית הפח המעוצבת מושלמת להוספת צבע וסטייל לגינה שלכם! היא עשויה מפח איכותי, עם הדפס פרחים יפהפה בסגנון רטרו. היא כוללת וו לתלייה, כך שתוכלו לתלות אותה על מעקה, גדר, סולם או קיר. עם אדנית זו, תוכלו להוסיף צבע וחיים לגינה שלכם. האדנית מעוצבת בהשראת סטייל רטרו מלא חן ונוסטלגיה, עם דוגמאות פרחוניות צבעוניות בהשראת שנות ה-50 וה-60, וכוללת וו נשלף לתלייה על המעקה, להתקנה קלה ונוחה.

לעוד פרטים על המוצר

פינת ישיבה קלאסית לגינה בצבע תכלת - שולחן ושני כיסאות

האם אתם מחפשים דרך להפוך את הגינה שלכם למקום נעים ומזמין יותר? אם כן, פינת ישיבה קלאסית לגינה היא הבחירה המושלמת עבורכם! פינת הישיבה עשויה מברזל איכותי ועמיד בצבע תכלת קלאסי, והיא מתקפלת לאחסון נוח וקל. היא כוללת שולחן ושני כיסאות, המאפשרים לכם לארח את המשפחה והחברים שלכם. פינת ישיבה זו היא תוספת נהדרת לגינה, למרפסת או אפילו לבית. היא תהיה אופנתית לכל חדר וחלל.

לעוד פרטים על המוצר

גינה חמימה בצבע צהוב | כלי גינון ואביזרים לגינה בצבע צהוב

הגינה הצהובה והחמימה שתפיח חיים בכל פינה. חלמתם על גינה עליזה וחמימה שתפיח אווירה טובה בכל עונה? אם כן, גינה חמימה עם אלמנטים עיצוביים בצבע צהוב היא הבחירה המושלמת עבורכם! הצהוב הוא צבע של שמחה, אופטימיות וקלילות. הוא משדר תחושה של חמימות ונוחות. אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של כלי גינה ואביזרים בגוון צהוב מחמם ועליז שיהפכו כל גינה לפינה מוארת.

אביזרים וציוד לגינה וכלי גינון בצבע צהוב

בית האכלת ציפורים ארוך בצבע צהוב

מתקן ההאכלה שיהפוך את הגינה לגן עדן לציפורים. מתקן האכלת ציפורים בצבע צהוב ומיכל שקוף, בעל 6 עמדות האכלה עשוי פלסטיק קשיח. מגיע עם חישוק תלייה קשיח שמחובר לגוף המתקן. עמיד בפני גשמים ושומר על הזרעים יבשים. רוצים ליהנות מצפרות מרהיבות מדי בוקר מהחלון? בית האכלת הציפורים החדש בצבע צהוב עליז הוא הדרך למשוך מגוון ציפורים לגינתכם.

לרכישה ועוד פרטים

גלגלת מורכבת 30 מטר עם אקדח 5 מצבים וחיבורים מהירים

עם 10 שנים אחריות על צינור! גלגלת ההשקיה היא הפתרון המושלם להשקיה נוחה ויעילה בגינה או בחצר שלכם. גלגלת זו היא לא רק נוחה לשימוש, היא גם יעילה מאוד. היא כוללת צינור באורך 30 מטר, אקדח 5 מצבים לחיסכון במים וחיבורים מהירים. עם גלגלת זו, תוכלו להשקות את הגינה שלכם בקלות וביעילות, בלי לבזבז זמן ומאמץ. היא גם קלה לנשיאה והובלה.

לרכישה ועוד פרטים

גריקן מים | מיכל מים | 20 ליטר כולל ברז תחתון וידית אחיזה

מחפשים דרך נוחה לאספקת מים בכמויות גדולות בגינה? הגריקן החדש בנפח 20 ליטר כולל ברז וידית נשיאה הוא הפתרון המושלם! הגריקן שיספק לגינתכם מים באופן נוח ופשוט. מיכל המים כולל ברז וידית אחיזה עד 20 ליטר בצבע צהוב. הגריקן מאפשר לכם לאגור מים בכמות גדולה ולספק אותם בצורה נוחה לכל פינה בגינה בעזרת הברז התחתון. ניתן למלא את הגריקן בקלות בעזרת צינור גינה. עם מיכל מים זה, תוכלו להשקות את הגינה שלכם בקלות ובמהירות, בלי לבזבז מים.

לרכישה ועוד פרטים

יקינטון צהוב - פקעות יקינטון צהוב איכותיות

האם אתם מחפשים דרך להוסיף צבע ורעננות לגינה שלכם? אם כן, יקינטון צהוב הוא הפתרון המושלם עבורכם! יקינטון צהוב הוא פרח יפהפה עם פרחים גדולים, דמויי כוכבים בצבע צהוב בוהק. הוא פורח בתחילת האביב, ומוסיף נגיעה של שמחה וחיות לכל חלל. פקעות היקינטון קלות לגידול. הן יכולות לגדול בשמש מלאה או בצל חלקי, במגוון רחב של סוגי קרקע. ניתן לשתול אותן בקלות בכל אזור בגינה ליצירת כתמי צבע צהובים מרעננים. הן יפרחו שוב ושוב מדי שנה.

לרכישה ועוד פרטים

עציץ הידרופוני צהוב עם השקיה עצמית עד 10 ימים

עציץ הידרופוני צהוב - הדרך המושלמת לגידול צמחים בקלות וביעילות. העציץ ההידרופוני שידאג לצמחים בזמן שאתם בחופש. דאגה לצמחים בזמן חופשה מטרידה אתכם? העציץ ההידרופוני החדש עם מערכת השקיה עצמית הוא הפתרון! העציץ כולל מכל מים מובנה המספק לצמחים מים למשך עד 10 ימים ללא טיפול. הוא גם קל לשימוש. הוא פועל באמצעות שיטת ההשקיה ההידרופונית, המאפשרת לצמחים לקבל את כל החומרים המזינים הדרושים להם כדי לצמוח במהירות ובבריאות. פשוט מלאו את המכל לפני החופשה ושכחו מהצמחים! הם ישגשגו לבדם בזמן שאתם נהנים.

לרכישה ועוד פרטים

גינה כפרית בצבעי אדמה | כלי גינון ואביזרי גינה במגוון צבעי אדמה - בז', חום, קרם ועוד

חלמתם על גינה בעלת אופי כפרי ונוסטלגי? גינה בגווני אדמה טבעיים היא הדרך להשיג מראה כזה! אצלנו באתר תוכלו לגלות מגוון כלי גינה ואביזרים בגווני בז', חום, קרם ועוד גווני אדמה טבעיים שישתלבו בהרמוניה בגינתכם ויעניקו לה אופי כפרי מלא חן. צבעי האדמה, כמו בז', חום, קרם ועוד, יוצרים אווירה חמימה ומזמינה. הם גם נעימים לעין, ויכולים לעזור להרגיע את הגוף והנפש.

כלי גינון ואביזרי גינה במגוון צבעי אדמה: בז', חום, קרם ועוד

סינר עבודה לגינה סטייל כפרי עם מספר תאים

סינר איכותי עשוי קנבס, פוליאסטר ופוליפרופילן, חזק במיוחד, עם רצועת צוואר וחגורה הניתנות להתאמה, ובעל מספר תאים לאחסון כלי עבודה וגינון שונים - הדרך המושלמת לשמור על נקיון ועל מסודר בזמן העבודה בגינה! סינר זה הוא לא רק יפהפה, הוא גם פונקציונלי. הוא כולל מספר תאים לאחסון כלי גינון וכלי עבודה שונים.

לעוד פרטים על המוצר

אדנית עץ 65 ליטר מוגבהת בסטייל כפרי עם תא אחסון

האדנית איכותית ביותר, עשויה מעץ אלון, פוליפרופילן וחיבורי נירוסטה. מוסיפה אלמנט עיצובי כפרי וקלאסי. קלה לתחזוקה ומגיעה עם תא אחסון מובנה נוח במיוחד לשמירה על כלי שתילה, דשן, אדמה, כפפות עבודה ועוד. האדנית גבוהה במיוחד ומאפשרת לנו ליהנות מגידול צמחים ופרחים בלי מאמץ. 

לעוד פרטים על המוצר

אדנית עץ 65 ליטר מוגבהת אלגנטית וכפרית עם מדף אחסון

האדנית מוסיפה אלמנט עיצובי כפרי מרשים, קלאסית ואיכותית ביותר. קלה לתחזוקה ומגיעה עם מדף אחסון פתוח לשמירה על כלי שתילה, כפפות עבודה, אדמה, דשן, כלי גינון ועוד. היא גבוהה במיוחד ומאפשרת לנו ליהנות מגידול צמחים ופרחים בלי מאמץ. מתאימה לגינה, לחצר הביתית, למרפסת למשרד, לבית, לחצר וכו'.

לעוד פרטים על המוצר

סט כלי גינון סטייל כפרי הכולל מגרפה קטנה, כף קטנה, שפריצר ומזמרה

סט כלי גינון כפרי מעוצב המגיע באריזת מתנה מהודרת. סט זה כולל את כל הכלים הדרושים לכם כדי לשמור על הגינה שלכם מטופחת ויפה. המגרפה הקטנה תאפשר לכם להרים את האדמה, הכף הקטנה תאפשר לכם לשתול זרעים ולשתול צמחים, השפריצר יאפשר לכם להשקות את הצמחים שלכם והזמרה תאפשר לכם לגזום את הצמחים שלכם. כל הכלים בסט עשויים מחומרים איכותיים, עמידים לאורך זמן. הם גם מעוצבים בסגנון כפרי, כך שהם יתאימו לכל גינה.

לעוד פרטים על המוצר

לפידי במבוק איכותיים להרחקת יתושים - מארז 5 יחידות

לפידי במבוק להרחקת יתושים, אידיאלי לגינות, פינות ישיבה בחוץ, אזורי חקלאות. מוסיף גם ערך כפרי ועיצובי לאזור שהם מוצבים בו. לפידים אלו עשויים מחומרים טבעיים, ללא חומרים כימיים מזיקים. הם עובדים על ידי שריפת שמן ציטרונלה, שמן אתרי בעל ריח חזק שדוחה יתושים. לפידים אלו הם אופציה נהדרת לשימוש בגינה, בחצר או אפילו בפנים הבית. הם בטוחים לשימוש סביב ילדים ובעלי חיים, והם לא משאירים אחרים ריח רע.

לעוד פרטים על המוצר

בית לדבורים מעץ עם מברשת לניקוי

בית הדבורים עשוי עץ אלמון, במבוק וברזל עם קירות בעובי 15 מ"מ לבידוד מלא. בעל גג תלוי ומשופע, המגן מפני רוח וגשם. מגיע עם מברשת לניקוי קל של צינורות הבמבוק. מתאים לשימוש כמקום קינון לדבורים. דבורים הן חיות חיוניות למערכת האקולוגית שלנו. הן אחראיות על האבקת צמחים רבים, כולל פירות וירקות. בית לדבורים מעץ עם מברשת לניקוי הוא מקום בטוח ונוח לדבורים לקינון. הוא עשוי מחומרים טבעיים, ידידותיים לסביבה.

לעוד פרטים על המוצר

גדר במבוק איכותית 1.5X5 מטר לתיחום גינה וחצר

גדר הבמבוק מיועדת לתיחום והדרך המושלמת להוסיף יופי, פרטיות ותחושת שלווה לגינה או לחצר שלכם. גדר במבוק היא דרך יפהפייה וידידותית לסביבה ליצור מראה טבעי בחצר או בגינה שלכם. היא יכולה לספק פרטיות, להוסיף עניין ויופי, ולהגן על הצמחים והפרחים שלכם. היא עשויה מחומרים איכותיים, עמידים לאורך זמן. היא יכולה לשרוד בתנאי מזג אוויר קשים. גדר במבוק היא דרך יפהפייה להוסיף עניין ויופי לגינה או לחצר שלכם. היא יכולה ליצור מראה טבעי וכפרי.

לעוד פרטים על המוצר 

תאורה קסומה לגינה שלכם | תאורת חוץ מומלצת

האם אתם רוצים להפוך את הגינה שלכם למקום קסום ומזמין גם בלילה? אם כן, תאורת גן קסומה לגינה היא הפתרון המושלם עבורכם! תאורת חוץ קסומה לגינה יכולה ליצור אווירה רומנטית, אינטימית או אפילו מסתורית. היא יכולה להפוך את הגינה שלכם למקום מושלם לארוחות ערב רומנטיות, אירועים חברתיים או סתם זמן איכות עם המשפחה והחברים. ישנם סוגים רבים ושונים של תאורה קסומה לגינה, כך שתוכלו למצוא את התאורה המושלמת עבורכם. תוכלו לבחור בין גופי תאורה תלויים, גופי תאורה עומדים, גופי תאורה קבועים לקיר או אפילו לפידים ואורות לילה.

וילון נורות - 100 נורות באורך 3 מטר עם אור חם

וילון נורות קסום - שרשרת הנורות מפיצה אור רך ונעים ומעניקה אווירה כפרית ואוטנטית, והדרך המושלמת להוסיף אווירה רומנטית וקסומה לכל חלל. וילון הנורות הוא דרך נהדרת ליצור אווירה אינטימית ומרגיעה. הוא יכול לשמש בחלל הפנימי או החיצוני, והוא מתאים למגוון רחב של אירועים, כולל ארוחות ערב רומנטיות, אירועים חברתיים או סתם זמן איכות עם המשפחה והחברים. וילון הנורות מורכב מ-100 נורות לד, המפיצות אור חם ונעים. הנורות הן בטוחות לשימוש בתוך הבית ומחוצה לו, והן עמידות בפני מזג אוויר.

מארז 12 יחידות תאורת גן לד סולארית נעיצה מנירוסטה

מארז פנסי לד סולאריים - פנסים גדולים עם מוט וגוף עשויים נירוסטה. בכל פנס יש נורת LED A2 עמידה. ללא צורך בחיבור לחשמל, סוללות הנטענות סולארית. תאורת גן סולארית זו עובדת על אנרגיית השמש, כך שאין צורך לחבר אותה לחשמל. היא קלה להתקנה, וניתנת להזזה בקלות ממקום למקום. תאורת הגן עשויה מנירוסטה, כך שהיא עמידה בפני מזג אוויר. היא מצוידת בנורות לד איכותיות, המפיצות אור חם ונעים. תאורת גן לד סולארית נעיצה מנירוסטה היא תוספת נהדרת לכל גינה. היא תאיר את הגינה שלכם בלילה ותוסיף לה מראה יפהפה.

גרלנדה 10 מטר - שרשרת תאורה עם 10 בתי נורה

גרילנדה איכותית, שרשרת תאורת חוץ באורך 10 מטר. גרלנדה היא דרך נהדרת ליצור אווירה אינטימית ומרגיעה. היא יכולה לשמש בחלל הפנימי או החיצוני, והיא מתאימה למגוון רחב של אירועים, כולל ארוחות ערב רומנטיות, אירועים חברתיים או סתם זמן איכות עם המשפחה והחברים. גרלנדה זו באורך 10 מטר, והיא כוללת 10 בתי נורה. הנורות הן בטוחות לשימוש בתוך הבית ומחוצה לו, והן עמידות בפני מזג אוויר. היא תוספת נהדרת לכל חלל. היא תאיר את החלל שלכם בלילה ותוסיף לו מראה יפהפה.

ריהוט ואקססוריז לגינה מושלמת | שיוסיפו טאצ' עיצובי

האם אתם רוצים להפוך את הגינה שלכם למקום מעוצב ומזמין? אם כן, ריהוט ואקססוריז לגינה הם הדרך המושלמת לעשות זאת! ריהוט ואקססוריז לגינה יכולים להוסיף טאצ' אישי וייחודיות לגינה שלכם. הם יכולים ליצור אווירה נעימה ומרגיעה, או להפוך את הגינה שלכם למקום מעוצב ומושך. ישנם סוגים רבים ושונים של ריהוט ואקססוריז לגינה, כך שתוכלו למצוא את האלמנטים המושלמים עבורכם. תוכלו לבחור בין ריהוט עץ, פלסטיק או מתכת, ובין אקססוריז כמו שטיחים, עציצים, מעמדי עציצים, עששיות ועוד.

דחלילי קש לגינה בצבעים שונים

דחלילי קש הם דרך נהדרת להוסיף מגע של טבע לגינה שלכם. הם יכולים ליצור אווירה נעימה וכפרית, או להפוך את הגינה שלכם למקום צבעוני. הם עשויים מחומרים טבעיים, כמו קש, ולכן הם אינם מזיקים לסביבה. הם גם יכולים לעזור להרחיק יונים מהגינה שלכם. דחלילי הקש מגיעים במגוון צבעים, כך שתוכלו למצוא את הצבעים המושלמים עבור הגינה שלכם.

מעמדי עציצים דקורטיביים בעיצובים שונים

מעמדי עציצים דקורטיביים הם דרך נהדרת להוסיף עניין ויופי לגינה, למרפסת או אפילו לחדר. הם יכולים להפוך את העציצים שלכם לאלמנט עיצובי מרכזי בחלל. מעמדי עציצים דקורטיביים מגיעים במגוון עיצובים, כך שתוכלו למצוא את העיצוב המושלם עבור סגנון העיצוב שלכם. תוכלו לבחור בין מעמדים עשויים מתכת, עץ, פלסטיק או חומרים אחרים.

מגוון עששיות מעוצבות ומסוגננות לגינה

האם אתם מחפשים דרך להוסיף אור ורומנטיקה לגינה שלכם? אם כן, מגוון עששיות מעוצבות ומסוגננות לגינה הם הפתרון המושלם עבורכם! עששיות לגינה הן דרך נהדרת ליצור אווירה אינטימית ומרגיעה. הן יכולות לשמש בחלל הפנימי או החיצוני. עששיות לגינה מגיעות במגוון עיצובים, כך שתוכלו למצוא את העיצוב המושלם עבור הגינה שלכם. תוכלו לבחור בין עששיות עשויות מתכת, זכוכית או חומרים אחרים.

עששיות

שעוני שמש מעוצבים לגינה 

שעוני שמש הם הדרך המושלמת להוסיף נגיעה של קסם לגינה שלכם, הם יכולים ליצור אווירה ייחודית ומעניינת. שעוני שמש עשויים מחומרים עמידים, כך שהם יכולים לשמש לאורך שנים. שעוני שמש לגינה הם תוספת נהדרת לכל גינה. הם יהפכו את הגינה שלכם למקום מיוחד ויפהפה יותר. שעוני השמש מגיעים במגוון עיצובים, כך שתוכלו למצוא את העיצוב המושלם עבור סגנון הגינה שלכם.

קערות מדורה / מתקני מדורה לגינה

קערות ומתקני מדורה הם דרך נהדרת להוסיף אווירה רומנטית ומרגיעה לגינה שלכם. הם יכולים ליצור מקום מושלם להירגע וליהנות מהחברה של המשפחה והחברים. הם יכולים לשמש כאלמנט עיצובי מרכזי בגינה. הם גם יהפכו את הגינה שלכם למקום מעוצב, חמים, נעים ומזמין יותר. בואו למצוא את העיצוב המושלם עבור הגינה שלכם.

היכן ניתן לקנות כלי גינון, ציוד גינון ואביזרים לגינה בצבעים שונים?

אצלנו באתר צור מרקט תוכלו למצוא את כל מה שצריך לגינה שלכם - במקום אחד. אתם תוכלו לבחור את הצבעים שמתאימים לסגנון העיצוב של הגינה שלכם, כך שתוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים כדי לעצב את הגינה שלכם בצורה ייחודית ומקסימה. אנו בצור מרקט מאמינים כי חומרים איכותיים הם הבסיס לכל מוצר טוב. לכן, כל המוצרים שלנו עשויים מחומרים איכותיים, ועוברים בקרת איכות קפדנית מטעמנו, כך שתוכלו להיות בטוחים שהם יחזיקו מעמד לאורך זמן ויעניקו לכם את התוצאות הטובות ביותר.

מעבר לכל המוצרים בגינון וחוץ