איך מרחיקים חתולים: שיטות הומאניות להרחקת חתולים

דרכים הומאניות להרחקת חתולי הרחוב מבלי לפגוע בהם

יש לא מעט שיטות להרחקת חתולים בצורה הומאנית וידידותית, חלקן מאוד מורכבות ומצריכות ממכם להשתמש בכלים מסובכים או לבצע פעולות לא פשוטות, המטרה שלנו היא הרחקת החתולים בצורה הומאנית אשר אינה פוגעת בהם. ריכזנו עבורכם את השיטות הטובות ביותר לביצוע הרחקת חתולים בצורה הכי יעילה וידידותית:
  • מכשור אלקטרוני - הדרך הכי טובה שמוכרת לכולם להרחקת חתולים בצורה ידידותית היא שימוש בציוד ומכשור אלקטרוני, זאת אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר, מכיוון שמדובר על הדברה ירוקה שאינה מזיקה לחתולים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לחבר את המכשיר לחשמל (ויש כאלו מכשירים עובדים על סוללות) ולהציב את המכשיר, רועם לדוגמא הוא מכשיר אולטרה סוני אשר משדר גלים אולטראסוניים שאלו יוצרים לחתול סביבה לא נעימה והוא יעדיף ללכת למקום אחר.
  • מלכודת חתולים - דרך מוכרת נוספת היא שימוש במלכודת חתולים אשר עשויה מפלדה הומאנית וידידותית, אם עד היום הנטייה הייתה שרבים חושבים ששימוש במלכודת חתולים הוא רק נקודתי, כלומר ברגע שיש חתול שנכנס לשטח שלהם והם רוצים להוציא אותו למקום אחר, כל מה שהם רוצים לעשות הוא לתפוס את החתול ולהוציא אותו מהשטח שלהם, אבל תתפלאו לגלות עד כמה מלכודת חתולים היא יעילה להפחתת כמות החתולים בסביבה שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשים פיתיון חזק במיוחד ובתוך דקות ספורות החתול בתוך המלכודת. ניתן להשתמש במלכודת פלדה הומאנית, בעלת מערכת דלתות כפולה, המאפשרת לחתול לראות בריחה פוטנציאלית ולכן מעודדת אותו לתוך המלכודת.
  • גרגירי ג'ל - גרגירי ג'ל לדחיית כלבים וחתולים מוכן לשימוש להרחקת חתולים וכלבים בצורה ידידותית והומאנית, הג'ל ניתן לפיזור על משטחים חיצונים בלבד הניתנים להרטבה. הנוזל אשר נמצא בגרגירים מיועד להרחיק כלבים וחתולים על ידי יצירת מחסום המבוסס על ריח בעמידות גבוהה. מניעת הרגלים רעים של חיית הבית שלכם או חיות אחרות.
  • שימוש בתרסיסים / ג’ל - ישנם כמה תרסיסים להרחקת חתולים מהגינה בצורה ידידותית והומאנית, את התרסיסים יש לרסס במקומות אליהם החתולים נמשכים. הנוזל מיועד להרחקת חתולים וכלבים ע"י יצירת מחסום המבוסס על ריח בעמידות גבוהה. התרסיסים מיודעים לאזורים ממוקדים ולא שטח נרחב. גם גרגירי ג’ל יכולים לעשות עבורכם את העבודה – מפזרים מעט על משטחים חיצוניים בלבד הניתנים להרטבה, וכמו התרסיס גם הג’ל, מיועד להרחקת חתולים ע"י יצירת מחסום המבוסס על ריח בעמידות גבוהה.

כמה דברים שכדאי שתדעו

יש לא מעט שיטות להרחיק חתולים, אבל רגע אחד לפני שאתם בוחרים להיפרד מהחברים על ארבע האלו, יש כמה דברים שכדאי שתדעו: החתולים הם ציידים מצוינים, אתם לא מתארים לעצמכם כמה הם שומרים לכם על הבית. כשיש חתולים בשטח הבית והגינה שלכם את יכולים להיות רגועים שלא תראו שם יותר מידי נחשים ועכברים, אם בכלל, לעכבר מספיק רק הריח של החתול בסביבה ואתם יכולים להיות רגועים שהעכברים ינסו למצוא מקום אחר להיות בו.

לפרטים נוספים וביקור במחלקת הרחקת כלבים וחתולים בצור מרקט אונליין לחצו כאן.