טיפים והמלצות איך להציל צמח מת

טיפים והמלצות: איך להציל את הצמח "המת" שלכם

הבעיה הנפוצה ביותר בגידול פרחים וצמחים בכל מקום ואזור היא הצמחים 'גוססים / המתים'. לפעמים זה המתנה שהדודה קנתה, לפעמים זה הצמח שהשרשנו לפני שנה ולפעמים זה צמח  שקנינו במשתלה. בכל מקרה אין ספק שזה מבאס. צמחים ועציצים לא מתים כל כך מהר. אין שום סיבה להעמיס עליהם מים דשנים לעידוד צמיחה. צמח חדש אשר נכנס לביתנו, אנו נרצה שייהנה ויאריך ימים, לכן חשוב לדעת מה הם תנאי הגדילה והצמיחה האידיאליים אשר העציץ או הצמח מקבל.

רגע צוּר איך אני מחיה את הצמחים שלי? גיזום, גיזום ושוב פעם גיזום!

גזמו באמצעות מזמרות את כל החלקים 'המתים' שנותרו על הצמח. כן, כן את כל העלים המכווצים, הצהובים והחומים שלא תוכלו להציל. חתכו את הגבעול בעזרת מזמרה / מספריים איכותיות בזווית של 45 מעלות. נסו להשאיר עלווה חיה ככל האפשר. צוּר מסביר: הצמח לא "יבזבז" אנרגיה מיותרת להציל את העלים החולים והיבשים. *חשוב להשאיר 2 ס"מ של גזע מעל פני השטח.

אבנים בתוספת אבנים

מאוד יכול להיות שהצמח שלכם פשוט צמא למים. נכון, יכול להיות ששמתם לו מנת מים מושלמת - אבל הוא לא הספיק לקבל אותה עקב האידוי שלהם מקרני השמש. צאו לרחוב וחפשו אבנים קטנות ופזרו מסביב לצמח. האבנים יהפכו להיות כמעין חוצץ בין הקרקע לאוויר הפתוח. כך המים שהשקתם ישמרו בתוך הקרקע. 

לא רק לראווה, מי אקווריום

האם אי פעם שמתם לב כמה מהר גדלים צמחי המים באקווריום שלכם? מי האקווריום עשירים בחומרים אורגניים בזכות פעולות החיים של הדגים שלכם. השתמשו במי האקווריום אשר ברשותכם, השקו ופנקו את הצמחים שלכם במים עשירים בחומרים אורגנים בריאים.

למחלקות הגינון בצור מרקט אונליין: