קבלו 12% הנחה על כל מחלקת הדברה והרחקת מזיקים | לחצו לקולקצייה >>

קוד קופון BYEBYE

הרחקת עטלפים אלקטרונית

7 מוצרים

    מחפשים מוצרים להרחקה של עטלפים? בצור מרקט תוכלו למצוא מגוון מכשירים אלקטרוניים ידידותיים להרחקת עטלפים כגון: נץ מרחיק עטלפים אלקטרוני אולטראסוני לשינוי  והרחקת מסלול התעופה של העטלף, מכשיר אולטראסוני להרחקת עטלפים ויונים באמצעות גלי קול, טייגר מרחיק עטלף אלקטרוני ועוד מוצרים איכותיים וידידותיים במשלוח מהיר עד פתח הבית!

    עטלפים הם יצורים מועילים וחביבים למדי, אך לעיתים קרובות הם הופכים למטרד של ממש עבור בני אדם. רבים מאיתנו מתמודדים מדי פעם עם פלישת עטלפים לבתיהם, לעסקיהם או לשטחים חקלאיים, מה שגורם נזקים ואי-נוחות רבה. למרבה המזל, קיימות כיום שיטות יעילות להתגבר על הבעיה ללא צורך לפגוע בעטלפים עצמם. צור מרקט מספקת אמצעים טכנולוגיים חדשניים להרחקת עטלפים 

    המטרדים שעטלפים אחראים להם

    על אף שעטלפים הם בעלי חיים מועילים התורמים לאיזון האקולוגי, נוכחותם בקרבת בני אדם עלולה ליצור מטרדים לא מבוטלים. פלישת עטלפים לבתים, עסקים או שטחי חקלאות גורמת לבעיות שונות הפוגעות באיכות החיים ואף יוצרות סיכונים בריאותיים. קולותיהם, הלכלוך שהם מותירים מאחור והנזקים שהם גורמים לרכוש הם רק חלק מהמטרדים השכיחים. ישנם אמצעים אפקטיביים להתמודד עם בעיית העטלפים מבלי לפגוע בהם, אך ראשית עלינו להבין מהם המטרדים הספציפיים שהם עלולים לגרום:

    • לכלוך - העטלפים מותירים אחריהם צואה ושאריות מזון שיוצרות לכלוך וריחות חזקים, בעיקר בעליות גג וחללי תקרה.
    • רעש - העטלפים יכולים להשמיע קולות חזקים ומטרידים, במיוחד בלילות. קולות הציוץ שלהם חודרים דרך קירות ומפריעים לשינה.
    • נזק לרכוש - העטלפים עלולים לגרום נזק לאיטום ולחומרי בידוד בגגות וקירות כתוצאה מהצואה והשתן שלהם.
    • סיכון בריאותי - עטלפים יכולים להעביר מחלות זואונוטיות כמו כלבת והיסטופלזמוזיס. גם הצואה שלהם עלולה להכיל פטריות מסוכנות כמו היסטופלזמה קפסולטום.
    • נזק לחקלאות - העטלפים עלולים להזיק לפירות וירקות במטעים ובשדות חקלאיים.
    • אי-נוחות - רבים חשים פחד או דחייה מנוכחות עטלפים בקרבת מקום מגוריהם.

    הרחקת עטלפים באמעצות גלי קול אולטרה סוניים

    צור מרקט מציע מגוון מוצרים המאפשרים לכם להרחיק עטלפים באמצעות גלים אולטרה סוניים. העטלפים רגישים מאוד לצלילים בתדר אולטרה סוני, שהאוזן האנושית אינה יכולה לשמוע. הצלילים הללו מהדהדים באוזני העטלפים וגורמים להם אי נוחות קיצונית. מכשירים אולטרה סוניים הם מכשירים אלקטרוניים הפולטים גלים בתדירות אולטרה סאונית (מעל 20,000 הרץ) והם יעילים במיוחד להרחקת עטלפים מאזורים סגורים כמו עליות גג, חללי תקרה ומרתפים.

    יתרונות השיטה: יעילה מאוד לטווח ארוך, בטיחותית לבני אדם ולעטלפים, פועלת ברקע ללא צורך בתחזוקה.

    חסרונות: עלות המכשירים יקרה יחסית, דורשת חשמל, והיעילות תלויה בכיסוי נכון של כל האזור הרצוי.

    לסיכום

    לסיכום, עטלפים יכולים להוות מטרד בלתי נמנע בקרבה לבני אדם, אך למרבה המזל קיימות טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות להרחיק אותם ללא צורך לפגוע בהם. שיטות כמו מכשירי קול אולטרה סוניים מתגלות כיעילות ביותר לגירוש עטלפים ממבנים ושטחים פתוחים. המפתח להצלחה הוא בחירה נכונה של האמצעי בהתאם למיקום ולהיקף התופעה. בשילוב עם ניטור ותחזוקה שוטפים, ניתן להשיג הרחקה ארוכת טווח של העטלפים מבלי להזיק לאורח החיים שלהם או לסביבה.

    הרחקת עטלפים

    קרא/י עוד...