10% הנחה על כל מחלקת שתילה, זריעה וטיפול בגינה! קוד קופון GINA10 | לחצו לקולקציה

12

ימים

12

שעות

12

דקות

12

שניות

המבצע נגמר

הרחקת יונים וציפורים

76 מוצרים

    נוכחותן של יונים הן מחזה נפוץ בנוף העירוני. הן מחפשות מזון, מקורות מים, מחסה ותנאים נוחים נוספים באזורי מגורים. הביקורים התכופים והבלתי רצויים שלהן במבנים ונכסים מובילים למטרד ואף יכולות להגיע למצב של מפגע תברואתי של ממש. זו הסיבה שיש להרחיק אותן ממבנים ואיזורי מחיה של בני אדם. אבל איך אפשר לעשות את זה?

    מדוע יונים מזיקות, ומה יכול לקרות אם נתעלם מהן?

    נזקי יונים

    יונים עלולות להוות מטרד חמור. מלבד צואתן שעלולה להכתים ולשחוק חומרי בניין, נוצותיהן עלולות לסתום מרזבים ויחידות מיזוג אוויר, מה שבסופו של דבר מצריך תיקונים יקרים. בנוסף, יונים הן נשאות של מחלות רבות כמו היסטופלסמוזיס, קנדידה וסלמונלוזיס, המהוות סיכונים בריאותיים משמעותיים לבני אדם. הלשלשת שלהם (כך נקראת צואת היונים) עלולה גם להכיל גידולי עובש, ולגרום לבעיות נשימה בקרב קשישים וילדים לאורך זמן.

    התעלמות מהתופעה

    הבחירה להתעלם ממכת יונים עלולה לגרום לבעיות מתגברות ומתפתחות עם הזמן. הריח והמראה של צואת יונים עלולים להכתים תדמית של נכס, במיוחד עבור עסקים. חשוב מכך, כאשר הלשלשת מתייבשת ומועברת באוויר, היא עלולה לגרום לבעיות בריאותיות חמורות, ולהוביל לתביעות פוטנציאליות מצד אנשים שנפגעו. 


    כמו כן, יונים מתרבות במהירות. עם הזמן, להקות קטנות עלולות לגדול במהירות, ולהרחיב את היקף הנזק. לפיכך, חשוב לטפל בבעיה מוקדם, ובאופן נחרץ, על מנת למנוע נזקים חמורים לרכוש ולבני אדם.

    כלים להרחקת יונים וציפורים

    ניתן להשתמש בכלים ושיטות שונות להרתעת יונים וציפורים אחרות מלהתקרב לשטח שלכם:

    דוקרנים נגד יונים

    דוקרנים נגד יונים הם אמצעי הרתעה פיזי יעיל, המרתיע ציפורים מלנחות או לקנן על משטחים. הם קלים יחסית להתקנה, דורשים תחזוקה מועטה, נותנים מענה לטווח ארוך ואינם פוגעים בציפורים.

    דחלילים להרחקת יונים

    דחלילים להרחקת יונים, או אמצעים מרתיעים אחרים כמו עורב או ינשוף פלסטיק יכולים לשמש כדי להפחיד יונים. דחלילי ציפורים הן דרך לא יקרה או קטלנית להרתיע ציפורים ויכולים לשמש גם כקישוט לגינה.

    חומרים להרחקת יונים

    ניתן לרסס חומרים נוגדי יונים או למרוח ג'לים דוחי ציפורים על מדפים ואזורים אחרים שבהם ציפורים מקננות לעתים קרובות. חומרים אלו יוצרים משטח דביק ולא נוח אשר מונע מציפורים לנחות עליו. זו דרך הומנית, קלה יחסית ליישום, ויכולה להיות שימושית במיוחד באזורים בהם אמצעי הרתעה פיזיים אינם מתאימים.

    רשת נגד יונים

    רשת נגד יונים פועלת כמחסום פיזי שמונע מציפורים להיכנס לאזורים מסוימים. הרשת עמידה, יעילה ואינה פוגעת בציפורים. זה יכול להיות שימושי במיוחד להגנה על שטחים גדולים כמו מרפסות וגינות..


    מכשירים אלקטרוניים להסרת יונים

    הרחקת יונים אלקטרונית עשויה להיות יעילה עבורכם - מכשירים אלו משתמשים בתדרים קוליים, שאינם נעימים לציפורים, כדי להרחיק אותן מאיזורכם. הם מספקים פתרון ידידותי שאינו כרוך בשינויים פיזיים במבנה. מכשירים אלה יכולים לכסות שטח גדול ולעתים קרובות הם עמידים בפני מזג אוויר.


    התמודדות עם בעיית ציפורים או יונים דורשת שילוב מאוזן של שיטות הרתעה ונהלי היגיינה טובים. בחרו את הכלים המתאימים ביותר למצב הספציפי שלכם והבטיחו תחזוקה שוטפת שלהם לקבלת התוצאות הטובות ביותר. באתר שלנו תוכלו לרכוש מבחר מוצרים וכלים להתמודדות עם התופעה. 


    לנוחיותכם, ריכזנו בטבלה הבאה את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהאמצעים להרחקת יונים וציפורים:


    יתרונות וחסרונות

    מכשיר

    מונעים מיונים וציפורים מלהתיישב ולבנות קנים על משטחים. ניתן להתקינם בקלות והם אינם מזיקים לציפורים, אך עלולים להיות בולטים וגורעים ממראה הנכס מבחינה אסתטית.

    דוקרנים נגד יונים

    מונעים מיונים מלהתיישב באזורים מסוימים באמצעות הרתעה והפחדה. הם זולים, אך גם יכולים להפוך ללא יעילים עם הזמן כאשר היונים מתרגלות אליהם.

    דחלילים

    ריסוס או מריחה של חומרים להרחקת יונים על קצוות גגות או משטחים אחרים עשוי להיות יעיל במיוחד. חומרים אלה מייצרים משטח דביק ולא נעים לציפורים, אך זקוקים לחידוש מריחה של החומר מדי פעם.

    חומרים להרחקת יונים

    הרשתות משמשות כמחסום פיזי נגד היונים ומונעות מהן גישה לאזורים מסוימים. רשתות אלה יעילות ואינן מזיקות ליונים, אך התקנתם עלולה להיות מעיקה, והן עשויות לחסום את הנוף או לפגוע במראה הבניין.

    רשתות נגד יונים


    קרא/י עוד...

    76 מוצרים