10% הנחה על כל מחלקת שתילה, זריעה וטיפול בגינה! קוד קופון GINA10 | לחצו לקולקציה

12

ימים

12

שעות

12

דקות

12

שניות

המבצע נגמר

הדברת חולדות

32 מוצרים

    הנזקים הפוטנציאלים של חולדות

    מלבד היותן יצור שעלול ליצור בהלה, פאניקה וגם הרגשה של גועל, החולדות עלולות להוות איום משמעותי הן בנכסי מגורים והן בנכסים מסחריים. הכישרון שלהן לגרום לנזק רב ולהוות סיכונים בריאותיים הופך אותן לאורחות לא רצויות בכל סביבה. להלן כמה מהחששות המרכזיים מנוכחותן של חולדות באיזור מגוריכם:

    נזק מבני

    לחולדות מטבען יש הרגל לכרסם ולנבור. הן יכולות ללעוס דרך חומרים שונים כמו עץ, פלסטיק ואפילו מתכות רכות. בסביבה הביתית, הדבר עלול להוביל להרס של רהיטים, חפצים אישיים ואפילו אלמנטים מבניים של הבית. בעסקים, ובמיוחד אלה בתעשיית המזון, חולדות עלולות לפגוע באספקות מלאי ולהוביל להפסדים כספיים משמעותיים.

    סיכונים בריאותיים

    חולדות הן נשאיות ידועות של מחלות שונות כמו עכברת, סלמונלוזיס והנטווירוס. מחלות אלה עלולות להיות מועברות דרך צואתן, דרך השתן או דרך נשיכה. חולדות בסביבה ביתית עלולות להוות סיכונים בריאותיים חמורים לדיירי הבית, בעוד שבמסגרת עסקית (למשל במסעדה) הן עלולות להוביל למשבר בריאות הציבור שיהיה קשה מאוד להתנער ממנו.

    שיטות להדברת חולדות

    שיטות להדברת חולדות משתנות מבחינת יעילותן, העלויות וההשפעה הסביבתית שלהן. להלן שלוש השיטות הפופולריות ביותר:

    התקני אל חזור לחולדות

    אלו התקנים שמתלבשים על פתחי ביוב ואינסטלציה ויוצרות אפשרות תנועה חד כיוונית למערכות השונות ובכך מונעות את אפשרות הגישה לחולדות.


    • היתרונות: שיטה זו אינה קטלנית ומונעת מלכתחילה את הכניסה של החולדות למבנה (לפחות דרך הפתחים האלו). 
    • החסרונות: היעילות של מכשירים אלה נכונה רק לפתחים של הביוב והאינסטלציה. היא לא רלוונטית למניע של כניסת חולצות מחלון או דלת שנשארו פתוחים.

    מלכודות קלאסיות לחולדות

    מלכודות חולדות הן שיטה קלאסית לשליטה בחולדות. הן מגיעות בצורות שונות, כולל מלכודות מעיכה, מלכודות לכניסה ותפיסה ומלכודות דבק.


    • היתרונות: מלכודות אלה עשויות להיות יעילות מאוד עבור היקפים קטנים עד בינוניים של פלישה. הן מספקות פתרון מהיר וניתן להשתמש בהן מספר פעמים.
    • החסרונות: מלכודות אלה עלולות להוות סיכונים לחיות מחמד וילדים. הן דורשות בדיקה ותחזוקה קבועים (כמו סילוק חולדה שנתפסה), דבר שעלול להיות לא נעים. בנוסף, המלכודות לא יהיו יעילות נגד מסה גדולה של חולדות

    הרחקה אלקטרונית של חולדות

    מכשירים אלה משתמשים בתדרים קוליים, שדות אלקטרומגנטיים או מערכות התומכות ב-Wi-Fi כדי להרתיע, וללכוד חולדות.


    • היתרונות: מכשירים אלקטרוניים הם בדרך כלל קלים לשימוש ודורשים תחזוקה מועטה. הם מציעים פתרון מודרני, ממש היי-טק להדברה.
    • החסרונות: היעילות של מכשירי הדברה אלקטרוניים יכולה להשתנות. חולדות מסוימות עלולות להתרגל לצליל או לתדר לאורך זמן, מה שמפחית את יעילות המכשיר. הם גם בדרך כלל מעט יקרים יותר משיטות מסורתיות אך בטווח הרחוק עשויות להיות משתלמות מאוד.

    שירותי הדברה מקצועיים

    בעוד שהשיטות הנזכרות לעיל עשויות להיות יעילות במצבים מסוימים, פשיטה רחבה או מתמשכת של חולדות עשויה לדרוש שירותי הדברה מקצועיים. שירותים אלו יכולים לספק פתרונות מקיפים שלא רק מונעים את השריצה הנוכחית אלא גם מונעים פלישות עתידיות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את העלות הפוטנציאלית ואת השימוש בכימיקלים חזקים, שעלולים להוות סיכון לחיות מחמד או לאנשים עם אלרגיות.


    כאן תוכלו למצוא את הכלים המתקדמים ביותר להדברה והרחקה של חולדות, החל ממלכודות קלאסיות ועד לשימוש באמצעים אלקטרונים מתקדמים:

     

    הדברת חולדות

    קרא/י עוד...

    32 מוצרים