קבלו 12% הנחה על כל מחלקת הדברה והרחקת מזיקים | לחצו לקולקצייה >>

קוד קופון BYEBYE

מגבי רצפה וחלונות

26 מוצרים

    אם הגלגל הוא ההמצאה הראשונה של האדם הקדמון, אז סביר מאוד להניח שהמגב הוא ההמצאה השנייה :) השימושיות שלו היא מובנת מאליה ולכן מגבים הם בגדר חובה לכל בית ועסק. אי לכך, הביקוש למגבים הוא ענק ובהתאם לזאת גם ההיצע שלהם. עם הזמן הגיעו לחנויות חידושים נחמדים בתחום. אז אילו סוגי מגבים תוכלו למצוא ומה ההבדלים בינייהם? להלן:

    סוגי מגבים

    מגב רצפות

    מגבי פלסטיק משמשים להברקה וניקוי של הרצפה (עם סמרטוט) או לטובת גריפה (או גבגוב אם תעדיפו) של המים, הסבון והלכלוך החוצה. המגבים הקלאסים מגיעים בכמה גדלים. מומלץ שבבית יהיו לפחות מגב אחד גדול ומגב אחד קטן. המגב הגדול עושה את העבודה הכללית להרבה יותר קלה, שכן הוא מכסה שטח מאוד גדול בזמן השטיפה.


    מצד שני, יש פינות בבית שהמגב הגדול לא יכול להגיע אליהם, כמו פינה קטנה מאוחרי הדלת, או שטח מצומצם לצד האסלה בחדר השירותים ועוד אזורים צרים. בדיוק לשם כך יש את המגב הקטן, שלא מכסה שטח גדול אבל הוא כן קומפקטי ולכן הוא מצליח להגיע לאזורים נסתרים וקטנים שהמגב הגדול לא יכול לתת להם מענה.

    מגב הפלא

    מגב הפלא הוא מגב עם ראש מסתובב 360 מעלות שעוזר לנקות רצפות בצורה קלה ויעילה יותר. המגב עשוי מסיבי מיקרופייבר סופגים המאפשרים לספוג מים ונוזלים מהרצפה במהירות וביעילות. המגב גם קל לשימוש, וניתן להרכיב ולפרק אותו בקלות. אחד היתרונות הבולטים של מגב הפלא היא היכולת שלנו לטאטא, לשטוף וליבש את הרצפה כשהכל במוצר אחד.

    מגב ספוג

    מגב ספוג הוא מגב עשוי.. ספוג! הספוג יכול להיות עשוי מחומרים שונים, כגון ספוג צלולוז או ספוג פוליאסטר. מגב הספוג משמש לניקוי משטחים שונים, כגון רצפות, קירות ושולחנות. הספוג סופג מים ונוזלים בצורה טובה ויכול לעזור לנקות את המשטחים בצורה יעילה.

    מגב לניקוי חלונות

    גלו את פסגת ניקוי החלונות עם מגב החלונות הקטן והמתכוונן שלנו. המגב הזה תוכנן במיוחד עבור אלה שלא מסתפקים רק בשלמות, ומתהדר ביכולת ניקוי גמישה ייחודית שניתן להתאים לכל אזור או משטח. על ידי סיבוב המנגנון הממוקם בחלק העליון, המשתמשים יכולים להתאים את גומי המגב לצרכים הספציפיים שלהם, ולהבטיח ניקוי מקיף של חלונות ומשטחי זכוכית. כל גריפה מבטיחה משטח טהור ונטול כתמים, עדות ליעילותו ללא תחרות. מגב זה עשוי מפלסטיק קשיח עמיד בפני קרינת UV, אשר מונע מהמגב להתקלקל תחת אור השמש, ומבטיח ביצועים עקביים לאורך זמן. בנוסף, הוא מתאים בנוחות לכל מקל בעובי של 2.7 ס"מ, מה שהופך אותו לכלי רב-תכליתי בארסנל הניקוי שלכם! 


    לא משנה איזה מגב אתם מחפשים - לרצפה, לחלונות או אפילו לשיש, אצלנו בקטלוג של צור מרקט תוכלו למצוא בדיוק את המגב המתאים לשימושים שלכם! 

    אז למה אתם מחכים? הזמינו את המגב המושלם עבורכם עוד היום! 

    קרא/י עוד...

    26 מוצרים