10% הנחה על כל מחלקת שתילה, זריעה וטיפול בגינה! קוד קופון GINA10 | לחצו לקולקציה

12

ימים

12

שעות

12

דקות

12

שניות

המבצע נגמר

הדברה אלקטרונית

34 מוצרים

    הדברה איכותית והומנית

     

    מחפשים דרך אנושית ויעילה להרחיק מזיקים מהבית או העסק? הדברה אלקטרונית היא בחירה מצוינת. באמצעות תדרים בטוחים, מכשיר זה שולח גלים קוליים שמטרתם להרתיע חרקים, מכרסמים, ציפורים, עטלפים ומזיקים אחרים בסביבה מבלי לגרום להם נזק. בנוסף להגנה על ביתכם ועל בני משפחתכם, סוג זה של הדברה גם אינו דורש יישום תכוף כמו חומרי הדברה מסורתיים. למדו עוד על האופן שבו הדברה אלקטרונית יכולה לעזור להגן על המרחב שלכם עם תוצאות איכותיות והומאניות!
    עכבר בגינה, נחש בגינה, חפרפרת בגינה ובחצר

    מהי הדברה אלקטרונית וכיצד היא פועלת?

    הדברה אלקטרונית היא מגמה עולה בתחום מניעת מזיקים. מכשירי הדברה אלקטרונים משתמשים במגוון שיטות כדי להרחיק מזיקים מקרבתכם. רבים מהמכשירים למשל משתמשים בגלי קול אולטראסונים, ממטרות הפועלות באמצעות גלאי תנועה, וכמו כן רטטים ורעידות ויבראסוניות כדי ליצור סביבה שאינה נוחה למזיקים כמו עכברים, נחשים, ציפורים, עטלפים ועוד . מכשירים אלו, אשר אינם פוגעים בבני אדם ובחיות אחרות, משבשים את דפוסי ההתנהגות הרגילים של המזיקים בקרבת הבית, ואף מסוגלים להבריח אותם מהמקום בתוך מספר שבועות. התקנת מכשירי הדברה אלקטרוניים סביב הבית או הנכס שלכם בדרך כלל מספיקה כדי להיפטר מיצורים טורדניים מבלי להשתמש בשום סוג נוסף של מלכודות או במוצרים המבוססים על כימיקלים. בנוסף, הדברה מסוג זה בטוחה לחלוטין עבור חיות מחמד ובני אדם המתגוררים באזור. הדברה אלקטרונית מבטיחה בטיחות ויעילות בהדברה תוך קבלת תוצאות מקסימליות.

    יתרונות השימוש בהדברה אלקטרונית לעומת כימיקלים ומלכודות

    הדברה אלקטרונית מציעה פתרון אקולוגי הומני לסילוק מזיקים לא רצויים מהמרחב שלכם. מכשירי ההדברה אלקטרונים הם בדרך כלל ירוקים וידידותיים לסביבה, תוך שהן מספקים פתרון יעיל ונגיש להדברה של רוב מזיקי הבית. דוחי מזיקים אלקטרוניים אינם רעילים ואינם משתמשים בכימיקלים מזיקים, בניגוד לחומרי הדברה מסורתיים, מה שהופך אותם ללא מסוכנים עבור חיות המחמד, בני הבית וצמחים בסביבה. הם גם לא מסתמכים על מלכודות או פיתיון רעל, שתיהן יכולות להיות שיטות אכזריות ידועות לשמצה. יתרון בולט נוסף הוא שלא נדרש לבצע כל הכנה לפני תחילת ההדברה, אין צורך בניקיון או בפינוי השטח אלא רק בהתקנה פשוטה של המכשיר וסיימתם. על ידי שימוש בסוג זה של פתרון ידידותית לסביבה, אתם יכולים להרגיש בטוחים מבלי לחשוש מתופעות לוואי לא רצויות.

    סוגים שונים של דוחי מזיקים אלקטרוניים

    קיימים מגוון סוגים של מדבירים ומרחיקי מזיקים אלקטרוניים. אצלנו בצור מרקט, ריכזנו עבורכם את מכשירי ההדברה האלקטרונית הטובים והיעילים ביותר, סוג המכשיר שאתם צריכים ייקבע על פי המזיק אותו אתם רוצים להרחיק, ובהתאם לאורח החיים שלו. סוגים מסוימים של מרחיקים אלקטרוניים עשויים להיות יעיל יותר מאחרים. עדיף לחקור את הצרכים המדויקים לבעיית המזיקים הספציפית שלכם לפני שתחליטו על מכשיר ההדברה האלקטרוני המתאים לבית או לגינה שלכם:

    מכשירי הדברה אולטרא-סונים - מכשירים אלה משדרים גלי קול מחוץ לטווח השמיעה של בני האדם, אשר גורמים לאי נוחות בקרב המזיקים. גלי הקול נפלטים בתדרים משתנים אוטומטית, ובאופן אקראי, על מנת למנוע ממזיקים להתרגל למכשיר. מכשירים אלה יעילים להרחקת ציפורים, עטלפים, חולדות ועכברים.

    מכשירי הדברה ויברה-סונים - מדובר במכשירים אלקטרוניים שמייצרים רטט באדמה ליצירת צליל ורטט תת קרקעי. הרטט יוצר ויברציות באדמה אשר מדמות נוכחות של נחש. מכשירים אלה מעולים על מנת להרחיק מזיקים כמו נחשים, חפרפרות, חולדות ועכברים לצמיתות. אלה מעולים על מנת להרחיק מזיקים כמו נחשים, חפרפרות, חולדות ועכברים לצמיתות. 

    מכשירי הדברה אלקטרוניים נוספים - קיימים מכשירים נוספים אשר משתמשים בשיטות נוספות להרחקת מזיקים ובעלי חיים. בין היתר, תוכלו למצוא בקטלוג שלנו ממטרה לדחיית מזיקים המופעלת באמצעות גלאי תנועה, מכשירים נוספים שמעבירים מכות חשמל קטנות (ולא קטלניות כמובן), ועוד..
     
    נחש בגינה, חפרפרת חולד בגינה, עכבר בגינה

    טיפים לתחזוקה נכונה של דוחה המזיקים האלקטרוני שלכם

    דוחי מזיקים אלקטרוניים הם דרך יעילה וירוקה להרחיק מזיקים מהבית. כדי להבטיח שהוא יעבוד בצורה מיטבית ויחזיק מעמד זמן רב יותר, מומלץ לבצע תחזוקה למכשיר מדי פעם. ודאו שאתם מנקים את המכשיר באופן קבוע, ובמיוחד את הרשת של חורי הרמקולים, מכיוון שהדבר יפחית הצטברות של לכלוך ואבק שאחרת עלולים לסתום את המכשיר. כמו כן, בדקו את כל החיווט, הכבלים ומקורות החשמל עבור אזורים פגומים או בעיות בקישוריות כדי לוודא שהמכשיר פועל כהלכה. לבסוף, חשוב לוודא שהסוללות מוחלפות במרווחי זמן קבועים, או להשתמש בפלאגין החשמלי אם ניתן. נקיטת הצעדים הפשוטים הללו תעזור לכם ליהנות מחיים נקיים ממזיקים לאורך זמן! 

    הדברה אלקטרונית יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על הבית שלכם נקי מפולשים, מזיקים ומטרידים. על ידי הבנת אופן הפעולה של המכשירים הללו, היתרונות שהם מציעים על פני שיטות מסורתיות וכיצד לוודא שהם פועלים כראוי, אתם יכולים לנקוט בפעולה נגד מזיקים מבלי להזדקק לפתרונות כימיים קשים. עם מגוון כל כך רחב של מוצרים זמין בקטלוג שלנו, בהחלט יש משהו שמתאים לכם ולצרכים שלכם.  צפו בקטלוג >>

    קרא/י עוד...

    34 מוצרים