קבלו 12% הנחה על כל מחלקת הדברה והרחקת מזיקים | לחצו לקולקצייה >>

קוד קופון BYEBYE

הדברת נמלים

35 מוצרים

    חומרי הדברה נגד נמלים — היעילים ביותר 

    • מוצרי הדברת נמלים
    • חומר קוטל נמלים
    • מוצרים לטיפול בנמלים
    • אבקה נגד נמלים
    • ג'ל נגד נמלים
    • חומר נגד נמלים
    • ריסוס נגד נמלים
    • הדברת נמלים בבית
    • ג'ל נמלים מומלץ

    מוצרי הדברת נמלים של צור מרקט עוזרים לכם להיפרד מהנמלים המציקות, אחת ולתמיד! המוצרים לטיפול בנמלים העוצמתיים שלנו נועדו לחסל במהירות וביעילות את כל סוגי הנמלים בבית שלכם. בין אם אתם מתמודדים עם בעיית נמלים קטנה באזור ספציפי, ובין אם הנמלים צצות במקומות רבים, יש לנו פתרון שיעשה את העבודה.

    החל בפתיונות חכמים, ג'ל נגד נמלים ועד לאבקה נגד נמלים — אנחנו כאן לעזור לכם להיפטר מנמלים מציקות בהקדם.


    נמלים הן מהמזיקים הטורדניות והקשות ביותר להדברה. למרות שהן קטנות, הן יכולות לגרום לבעיות גדולות — מנזק לרכוש ועד לסיכונים בריאותיים. נמלים הן אורחות לא רצויות במרחב שלנו,  וכדאי לפתור את הבעיה לפני שהיא מחמירה.

    גם אם אתם סובלים מבעיה קשה וניסיתם מוצרים שלא עבדו — אל תאמרו נואש. יש לנו לא מעט מוצרים יעילים שתוכלו להשתמש בהם כדי להרחיק אותן מהבית או העסק שלכם.


    הדברת נמלים בבית

    הדרך הטובה ביותר להימנע מנמלים בבית היא באמצעות פתרונות חכמים שמטפלים ישירות במקור הבעיה. על ידי שימוש במוצרים מתקדמים כמו פרו ג'ל לשימוש עצמי בלי צורך לצאת מהבית או מלכודת עצמתית במיוחד להדברת נמלים, אתם יכולים להפחית את מספר הנמלים בבית שלכם באופן משמעותי ואפילו להעלים אותן לגמרי.


    קוטלי נמלים מבוססי כימיקלים

    אם החלטתם שנמאס לכם מהנמלים המציקות שצצות מהקירות ומחריצים בבית, אז הגיע הזמן לנסות מוצרים מבוססי כימיקלים, כמו למשל ספריי נגד נמלים.

    יש אצלנו גם אבקה חכמה להדברת נמלים שפועלת באמצעות קטילה של מושבות נמלים. הנמלים אוספות את גרגרי האבקה ונושאות אותן לקן, מה שגורם להרעלה של כל מושבת הנמלים, וכך הן לא חוזרות להטריד אתכם.

    זכרו כי מוצרים אלה לרוב מכילים רעלים הנחשבים מסוכנים ולכן חייב לקרוא את הוראות השימוש ולנקוט משנה זהירות בזמן השימוש בהם.


    איזה נזק נמלים יכולות לעשות?

    למרות שהן קטנטנות, הן עלולות לגרום לנזק רב. מהרס גידולים חקלאיים ועד לנשיכות כואבות, נמלים יכולות לזרוע הרס גם בבית וגם בגינה שלכם. נעבור בקצרה על כמה מסוגי הנזק הנפוצים ביותר שגורמות נמלים — וכיצד למנוע זאת.


    נזק פנימי

    הסוג השכיח ביותר של נזק מתרחש בתוך הבית. הנמלים מחפשות מזון ולכן הן ינסו להגיע לכל מקום שמכיל אותו. הן מסוגלות להיכנס דרך משטחים כמו קיר גבס או ארונות, ואפילו ליצור "מנהרות" בחפצים חלולים, כמו רהיטים למשל. נמלים יכולות גם להפיץ חיידקים כשהן זוחלות ברחבי הבית שלכם, והן מזהמות מזון ומשטחים אחרים בלשלשת או ברוק שלהן.


    כדי למנוע נזקי נמלים בבית:

    • שמרו על רצפה נקייה ומשטחים נקיים
    • אטמו סדקים או חריצים שדרכם נמלים עלולות להיכנס לבית
    • המנעו מלהשאיר אוכל חשוף לאוויר

    נזק חיצוני

    נזקי נמלים חיצוניים נוטים להיות הרבה יותר חמורים מנזקים פנימיים, בגלל המספר העצום של נמלים שעלולות לחיות סביב הנכס שלכם.

    נמלים מסוגלות לפגוע בצמחים על ידי אכילת השורשים או הגבעולים. הן יכולות גם לזהם את האדמה בזמן חפירת הקן שלהן. בנוסף, הן יכולות להרוס ריהוט גן על ידי לעיסה ואפילו ליצור חורים בשרפרפי עץ או כיסאות שהנחתם בחוץ.


    כדי להדוף בעיית נמלים מחוץ לבית ולמזער את הרס שלהן, השתמשו בקוטלי נמלים יעילים כמו ברקן אורגני להדברת נמלים בגינה. בנוסף, הקפידו לטפל בדשא שלכם באופן קבוע — כיסוח דשא ירתיע נמלים מלבנות קן ליד ביתכם.




    איך נפטרים מנמלים?

    להפוך את הבית שלכם לנקי מנמלים: איך עושים את זה?

    נמלים יכולות להיות כאב ראש אמיתי. הן פולשות לבית שלכם ביום בהיר, ונראה שהן לא רוצות לעזוב. אבל אל תדאגו, יש לנו הרבה דרכים שבהן תוכלו להיפטר מהן מבלי להזדקק לשירותי הדברה יקרים. הנה כמה מוצרים להדברת נמלים ופתרונות אורגניים שיעזרו לכם לשמור על הבית נקי מנמלים!


    מוצרי הדברת נמלים

    כשניקיון הבית ה"רגיל" לא מסלק את הנמלים בביתכם, כנראה שהגיע הזמן לנסות כמה מוצרים לטיפול בנמלים. הנה כמה דוגמאות למוצרים מעולים שמוכיחים את עצמם כל פעם מחדש:


    איך לבחור את סוג המוצרים הנכון להדברת נמלים בביתך?

    כיצד תבחרו את הסוג הנכון של מוצרי הדברת נמלים

    בצור מרקט יש הרבה מוצרים שונים שיעזרו לכם להיפטר מהנמלים.

    כדי לדעת איזה מוצר מתאים לכם, ולהבטיח שהבעיה תטופל בצורה הנכונה, כתבנו לכם מדריך קצר: איך לבחור מוצר להדברת נמלים עבור הבית שלכם, ואיזה גורמים יש לקחת בחשבון בזמן שמקבלים החלטה.


    הבינו את הצרכים שלכם

    הצעד הראשון הוא להבין את הצרכים שלכם. איזה סוג של נמלים פולשות לביתך? האם הן קטנות או גדולות? האם מדובר בנמלת האש? האם הן מופיעות בכל רחבי הבית או רק באיזור מסוים? הבנת הבעיה בצורה טובה תעזור לכם לקבל החלטה חכמה לגבי המוצר המתאים ביותר, וכמובן שאנחנו תמיד כאן כדי לעזור — מוזמנים לחייג אלינו למספר 077-507-0397.


    קראו על סוגים שונים של מוצרי הדברת נמלים

    יש מספר סוגים של מוצרים להדברת נמלים בבית או בגינה.

    אפשר למצוא פתיונות, תרסיסים, אבקות גרגרים, ג'לים, ואפילו מרחיק מזיקים אלקטרוני.

    לכל מוצר יש את המאפיינים שלו — למשל:



    מה אפשר לעשות בשביל למנוע הופעה חוזרת של נמלים לאחר הדברה?

    איך לפעול כדי למנוע מנמלים לחזור אחרי שמשתמשים במוצרי הדברה?

    אז סיימתם עם המשימה של הדברת נמלים בבית שלכם — אז מה אתם יכולים לעשות כדי לוודא שהן לא יחזרו? בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו לעזור להבטיח שהנמלים יתרחקו מביתכם.

    הנה כמה טיפים למניעת הופעת נמלים אחרי הדברה.


    הרחיקו מקורות מזון שהנמלים יכולות להגיע אליהם

    הצעד הראשון בהרחקת נמלים הוא לא לתת לנמלים אפשרות לזהות שיש אוכל זמין בבית שלכם. ודאו שכל האזורים בבית נקיים מפירורים, שאריות ועטיפות — כל מה שעלול למשוך נמלים.

    חשוב גם לשמור על פחי אשפה מכוסים ולהשליך את האשפה באופן קבוע.


    חסמו נקודות גישה

    דרך נוספת למנוע מנמלים וממזיקים לא רצויים נוספים להיכנס לבית היא חסימת נקודות גישה. בדקו את הקירות והחלקים החיצוניים של הבית שלכם, ובמידה ואתם רואים סדקים או חריצים שדרכן נמלים עשויות לעבור — אטמו אותם. בנוסף, התקנת רשתות או מאווררים בחלונות ודלתות יכולה ליצור מחסום נוסף בין החוץ והפנים.


    השתמשו בקוטלי נמלים טבעיים

    בנוסף למחסומים הפיזיים, יש גם מגוון פתרונות טבעיים שתוכלו להשתמש בהם כדי להדוף נמלים מהבית שלכם. לדוגמה, הנמלית האורגנית והבטוחה הוכחה כיעילה בהרחקת נמלים. באופן דומה, תרסיס אורגני נגד נמלים "הדרית" הוא בטוח לשימוש ביתי ועשוי מחומרים שאינם רעילים לבני אדם. 



    קרא/י עוד...

    35 מוצרים